Jag har inte ens märkt att det var nere! Jag var inne hela dagen igår fram till 16, och då fungerade det för mig, även om det var trögt emellanåt.

Kom inte in under hela kvällen, kändes tomt att inte kunna gå in och titta…skönt att det är i gång igen
Stefan - Modellbyggare

Aha, på så sätt! Jag trodde nog att det kunde vara något sådant. Vilken tur att jag inte var hemma igår kväll och försökte komma in, då! 
jag satt å planerade ett bygge som jag ska vara med å tävla med på Scaleracers =)…

#4: *Sucka djupt* Nu fick jag ännu mer byggångest!
Jag MÅSTE försöka få färdigt några bilar i år … 
Jag paniksurfa på tamiyas hemsida
igår kväll

Haha! "paniksurfa på tamiyas hemsida"!..den var bra! 

Jag gick och lade mig 21.45, har väl inte hänt på väldigt länge. När min käre man kom hem sov jag redan.
Fast jag är ju beroende av Shetlandsponny iFokus, jag ;)
Kul att ni uppskattar Modellbygge iFokus! Jag tycker det är bra att maken fått lite nya kompisar med samma intresse. Det är dåligt med det där vi bor.

#8 Ja du ser vad man blir van med rutiner fort! Försvinner något man är van med, blir man lätt rotlös..
Jag vet vad du menar. Man blir ju lätt betraktad som lite "puckad" när man snöar in i något som inte är sport!? 

…nä, det gäller att hålla sig från den skadliga idrotten 
Stefan - Modellbyggare

#9: *lite "puckad"* Vaddå LITE?!
Du skulle se blicken en del ger min hustru när hon påpekar för folk att "den där plastgrejen får du inte kasta, den kan maken ha till modellbygge!" Förresten säger den kära hustrun att nu behövs bara en liten burk för att samla hårdplast till återvinningen, det mesta tar ju jag i alla fall. Men vaddå, det kan ju VARA BRA ATT HA!!!

Haha!! Härligt, man är inte ensam idiotförklarad!!

#12 välkommen till klubben…..
Stefan - Modellbyggare