Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikett: allmänt
Läst 1058 ggr
Chevy-54
0

Modellbygge på radion

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.

Hej

Idag fick vi lite gratis reklamtid på lokalradion. Radio Skaraborg besökte Modellhuset Liden och det går för den intresserade att höra på följande länk:)

Lyssna in de två länkarna 10.30 och 11.00 onsdag 16 mars.
http://sverigesradio.se/sida/sandningsar…iv.aspx?programid=58

Kolla även bildspelet "Pillrigt modellbygge" en bit ned på sidan som de har lagt ut:

http://sverigesradio.se/sida/default.aspx?programid=358

Mvh/Bengt Johansson

ElLobo
0

Kul! Vad trevligt med lite reklam!

Joppo
0

Nice! Det var ett sjyst reportage :)

Off topic -  Jag vill minnas att jag sett en bild på dig nånstans med en elitsnygg Diana i ett väldigt medfaret ökenkamo. Nånting i samband med C4 har jag för mig. Har du visat upp den här nån gång? Jag vill minnas att jag tyckte modellen var ruskigt snygg…

/J

Mann
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Skrattande
Det är trevligt när vår hobby får positiv reklam i radion. Vi kan bara hoppas att TV någon gång i världshistorien skulle kunna tänka sig besöka "Modellbyggarträffen 2012" i Mariestad.
Det kanske inte vore fel att någon gång per år visa något positivt från vårt egna land.
Nästa år firar vi 10-års jubileum med denna träff. Som många av er vet har jag under alla dessa år tillskrivit hobbytidningar, radio och TV men endast intresse finns från Radio Skaraborg.

**Tack Radio Skaraborg för att ni vid flera tillfällen besökt oss med fina repotage som följd.

Jag tror på en bättre värld och hoppas att det kan finnas något intresse från våra Hobbytidningar att göra repotage även från Mariestad.**

Christer Mann Modellhuset Liden Mariestad (en liten stad i Sverige)

PonCar
0

Jätteroligt! Alltid uppmuntrande när ens hobby och det man brinner för uppmärksammas litet extra! Grattis Mariestad och Modellhuset!!

Chevy-54
0

Tack ska ni ha -ja det kändes riktigt skoj att få lite visat intresse från media:)

Jo det stämmer Joppo, det var jag som fick äran att vinna Military Modelcraft Internationals pris på C4 förra året -riktigt skoj! Var lite jobbigt att bli fotad baraFlört

Jag har nog inte lagt ut den på den här sidan någon gång och på IPMS blev det bara några in prog-bilder. Iof så la de ut bilder på det repotage som gjordes i samband med att jag vann och där var det bra bilder tagna av Sven-Åke han med alla fina 1/72-byggen.

Många tack för dina fina ord Joppo  -sånt värmer!!!Glad

/B

Joppo
0

Då kom jag ihåg rätt alltså. Direkt när jag såg bilden på dig i reportaget tänkte jag: " Hrm? Den där snubben har jag sett förut nånstans… "

Hehe… Det skulle jag också tycka :) Att det vore jobbigt att bli fotad alltså.

Grattis till priset förresten. Jag hoppas jag får möjlighet att kika på modellen IRL nån gång.

/J

Chevy-54
0

Tack:) Ja det blir nog att vi möts någon gång. Tex har den inte varit i Stockholm.

/B