Tack
**Tack till alla er modellbyggare som gjorde lördagen den 26 februari till en mycket trevlig dag.
Jag kan bara buga djupt för ert deltagande!!
**Hoppas resan hem gick bra.
Jag hoppas att vi ses vid 2012-års MODELLBYGGARTRÄFF i Mariestad. (10-års jubileum)
Christer Mann 
med förstärkning.

Tack själv. Det var som vanligt ett synnerligen trivsamt arrangemang. Sonen hälsar och tackar igen för KV1:an…

Vill också passa på att tacka för idag! Middagen efteråt i form av pizza var mycket trevligt, fast det kan också berott på sällskapet!
Stefan - Modellbyggare

Stort tack till Christer + personal för den lyckade modellbyggarträffen!! Jag ser redan fram emot 2012 års upplaga.
Den numera traditionsenliga pizza-middagen efteråt i sällskap med plastmissbrukande kollegor var som vanligt mycket trevlig!

Säger det samma! STORT tack till Christer med "besättning". Proffsigt arrangerat och som vanligt en riktig guldstund i den otroligt välsorterade butiken! Man kom ju inte hem tomhänt i år heller! 

…Och vill ju tillägga att det var väldigt kul att diskutera plast och annat på den lokala pizzerian! Ett mycket trevligt gäng!

Tänk om vi till Modellhusets träff 2012 kunde locka fram alla de övriga modellbyggarna som sitter hemma på "kammaren" med sina modeller.
Har ni bra förslag på hur vi får dem att visa sina modeller får ni gärna höra av er till mig.
Jag fick en härlig synpunkt från en av besökarna:
"Nästa år visar även jag mina modeller"
Christer
Jag tar gärna ett par av min lastbilsmodeler på en roadtripp nästa år
låter som en toppen trevlig träff.

Du är mycket välkommen med dina lastbilar. Vår önskan är att visa hela den fantastiska modellkonsten som finns runt om i Sverige.
Välkommen
Christer Mann