MITT LIV I RUINER
nåja riktigt så illa är det väl inte! men jag sitter och försöker få ihop en. och det är ett fasligt filande och passande men det ska bli spännande att se om jag får ihop ett dio till slut. jag har ju inte lyckats så bra tidigare. börjat på plator som jag sedan har ratat pga att det inte blir som jag tänkt mej. nåja skam den som ger sej heter det ju!
//pebben

det där blir nog bra! ska bli intressant om dioramat blir lika jädrans fin som stridsvagnen.

#0 …du blev väl inte ruinerad när du köpte den…
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Stefan! din gamla skämtare..
. Hehe…
he he nä då mini arts har rätt humana priser och så har den legat sän i senhöstas så det svider inte så farligt som ner man står på ruinens brant!
hm nä den va dålig men det bjur jag på!
//pebben
dagens byggande har bestått i att försöka få ihop vägghalvorna det har varit ett fasligt filande har gort många små missar som kommer fram ner man sätter ihop delarna. men det är mitt första miniart hus och jag har fått prova mej fram så det får jag leva med men det blir ju en del extra jobb man kunnat vara utan! ett tips när man ska ta ut delarna ur plasten ta kniven skär ett snitt och bryt loss delen det har funkat bäst. det kommer mer bilder när jag har nått att visa upp. hi hi nu är det bara väggar med en massa tejp runt!
//pebben
kul kul…kommer bli snyggt när det blir färdigt! :)
/Hylsan