Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketter: tidskrifterreferenslitteratur
Läst 1836 ggr
Joppo
0

Mig:s FAQ ges ut på nytt

http://www.historexagents.com/shop/hxproductdetail.php?ProductCode=ap23&xlink=eMail_ansr01

Kolla in denna "nyhet" som helt oväntat damp ner i min inbox Glad Tydligen har Mig och Andrea kommit överens igen.

En sån ska jag införskaffa när plånboken är välfylld igen.

/J

[Hayabusa]
0

Hmm…kanske värd att investera i? Lär inte dyka upp förrän maj/juni i år, har jag hört. Vet inte om det stämmer, så ta det för vad det är. Har också hört att en F.A.Q. del 2 ska ges ut av AK Interactive.

/S

Joppo
0

#1 Alright… Den som väntar på något gott… Det finns en bild på bok nr.2 på Sockelshop såg jag precis: http://www.sockelshop.de/catalog/product_info.php?products_id=28731

[Hayabusa]
0

Ja, nu har jag beställt ett ex. av F.A.Q #1. Bok #2 har jag ännu inte hittat mer info om, men den lär väl dyka upp så småningom.

/S

Joppo
0

Spännande :) Jag ser fram emot ett litet utlåtande.

[Hayabusa]
0

#4 Det kan du lita på, Jeppe..Glad

[Hayabusa]
0

Japp, nu är den här - en riktig "bibel" Glad. 247 sidor, A4-format och faktiskt - tung som en bibel. Första intrycket är…ja, mycket läsning och många bilder. Många tidningar och DVD´er innehåller tekniktips och "How-To", så några revolutionerande ideér kanske inte dyker upp i denna bok. Ja, något som man inte redan sett vill säga. Rent spontant tror jag att boken kan fungera som en väldigt bra inspirationskälla, men jag får nog grotta ner mig i den någon vecka eller två innan jag uttalar mig. Godis..Flört

Joppo
0

Det låter ju gött i bött som man säger här uppe i skogen :) Jag tror jag läst att den innehåller 1500(!) bilder, så nog borde finnas en hel inspiration att hämta i den.

[Hayabusa]
0

#7 Ja, det är "gött i bött" Glad. Om det verkligen är 1500 bilder ska jag låta vara osagt - låter mycket, men…många bilder är det, dessutom bra sådana! Värd pengarna? Det tycker jag. 557,- SEK betalade jag, med frakt, och det motsvarar c:a 5-6 "vanliga" modellbyggetidningar. Sett ur den synvinkeln är priset helt OK och jag kan redan nu säga att läsningen är mer än OK. En riktigt härlig bok, helt enkelt. Gött i bött Glad