Kom hem
Kom hem idag och hittade denna i brevlådan 
Trodde att tradera skulle ta längre tid att handla ifrån
vid öppnandet kom tanken att f** vad detaljerad den är nu har jag tagit mig vatten över huvudet
trodde t ex att bandlänkar var nåt man köpte till men nä här fanns det en separat liten påse med såna i (länge sedan jag byggde)
Nu ska det bara köpas lite färg och div attiraljer
foto kommer under byggets gång

härligt, bara att lyckönska dig med bygget, nästan så man blir avis, kanske rusar iväg och handlar ngt själv ;)
jo, det är ett ganska stort antal bitar som de består av, är det fotoetsade delar till denna också?
nej det är bara plast
men man får börja nånstans
det går säkert att få till denna oxå
he he så det var du som slog till på den! kikade lite på auktionen för skoj skull.
tiden det tar från tradera säljare är väldigt olika! fick hem min halifax idag som jag betalade förra måndagen tycker det var lite slött! men det mästa jag köppt har kommit på 2/3dagar effter betalning.
tror du får trevligt med din panther! har själv en tamiya Ausf G late som väntar på lite uppmärksamhet
//pebben

Lycka till med bygget! Ser fram emot information under byggets gång! 
//Stefan
Stefan - Modellbyggare
a ha de va du som tog hem bude…jaja….hehe tänkte slänga in ett på den jag me men jag hittade lite annat godis….hoppas på bilder för jag kan tänka mig att de är en grym byggsats…..fick hem en pansar från Dragon å som sagt va de e mycke godis att plocka ihop
//Jocke