Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikett: sajten-och-ifokus
Läst 1562 ggr
ElLobo
0

Viktigt om bloggen

Våra eventuella bloggar här på iFokus kommer att försvinna 7 januari i och med iFokus förändringar men möjlighet att fortsätta finns på annan adress.

Här kan du läsa mer: Viktigt

zoncar
0

Ja å nu undrar jag som är lite dum vad det gäller IT å data, hur ska man göra när man bara skriver inlägg då osv, tror allt att det finns fler "gubbar" som mig som inte fattar! jo jag skämmsObestämd är väl lätt korkad antar jag!!???

StefanW
0

Finns ingen anledning till att du skall känna dig korkad! Det händer så otroligt mycket på kort tid, så även en annan som mest är brukare har svårt att hänga med. Ibland så längtar man åter till en pc-fri tid, men samtidigt så har den berikat en ofantligt mycket när det t.ex. gäller hobbyn.

Tveka inte på att fråga om något känns oklart! Ställ frågan rätt ut i en tråd eller skicka ett pm.

Glad

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0

#1: Precis som Stefan skriver så finns det ingen anledning till att känna sig dum eller korkad!

När det gäller det här meddelandet, så är det bara om de som använder sitt konto för att skriva bloggar som berörs.

De trådar med artiklar, inlägg och kommentarer som finns i det vanliga forumet påverkas INTE av detta.

zoncar
0

#2,3 Tack Stefan och Zeke varg, men ibland tror jag att en dum fråga är en riktigt bra fråga, då många kanske inte vågar ställe en sådan, men det lär inte finns en dum fråga!! GrrrrrrFlört

Sven-Erik
0
#4. Vad skönt att du tog upp det här! Fattar själv inte vad de menade..Trodde att man inte skulle kunna skriva i forumet utan att krångla Foten i munnen