GOD JUL
Tänkte bara passa på att önska alla här inne på forumet en GOD JUL….Nu får vi ladda upp med massa god mat och lite ledigt så vi kan ta nya tag i våra evigt växande bygghögar. Fick själv hem några godbitar från Japan igår. Även denna gång bilar och hojar.
Gismo
God jul själv!
Även jag hoppas att man hinner med lite plats efter Julafton.
MVH/Roger
God jul till alla !! 
Jag har bara 1 bygge som väntar och 1 Tradera-vinst som förhoppningsvis är på väg. Det räcker över jul o nyår !!
/Pentti

God Jul själv! Det känns som om jag faktiskt skulle hinna med lite byggande under helgerna….

tummen upp!
Trevlig helg allihopa! Själv så jobbar jag för fullt, så ni får fira åt mig med!
Stefan - Modellbyggare
God jul på er alla limdoftsnjutare!!
Thomas

God Jul och Gott nytt År
Micke

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Jul alla modellbuilders!
God Jul o jag har 2 veckor ledigt,hohoho ho har slitit 4 lördagar i rad för detta………..
sani
www.bosnafly.n.nu

Inte mycket ledighet i år,men ändå…GOD JUL till er alla!!
.

God Jul alliesammans.

Gullig bild!

Glad midsommar!! :-)
Nähä, bidde visst lite fel där….
Önskar alla modellbyggare en God Jul!
Sven-Erik
Ja inte sant ? 

God Jul till alla!
Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
God Jul på er allihopa!!
God jul boys! Jag har faktiskt fått ledigt tills efter nyår, så förhoppningsvis hinner jag med lite byggande också. Tack alla för ett bra och skönt forum!
/J
God Jul! Hoppas att alla får en trevlig helg. Med tanke på väderläget, så kan man knappt göra annat än att sitta inomhus. Vad passar då bättre än att bygga lite..?
/Stefan

Ska inte vara sämre jag….
GOD JUL på er
Jobbar idag, men sedan är det ledigt till 10/1. Ska bli skönt. Kommer inte att bli något byggt, men förhoppningsvis kommer jag att iordningställa min nya bygghörna.

God jul alla och hej Sven-Erik det var länge sedan, hoppas att du dyker upp lite oftare. Är ledig till onsdag så jag hoppas att det blir lite tid till byggande mellan skottande och vedbärande.
Bjarne
Så mycket plast - så lite tid

God Jul på er alla!