På önskelistan.
Jag har skrivit till Jultomten, men han har inte hört av sig på länge. När jag träffade honom lite kort i hans upptagna förberedelser inför Julen sade han att han måste tänka på alla som varit snälla först och främst.
Det är många modellbyggare som varit väldigt snälla för jag såg en jättehög med olika modeller, men tyvärr såg jag inga namn, så ni får vänta och se om Tomten tycker att ni varit snälla nog. Eller ska han ha dem själv kanske?
Det jag söker och önskar är följande:
1. Jag har en Matchbox Me 410 (1/72), men jag saknar en liten del: Del nr 21, halva motorn på höger sida. Annars är den komplett. Upptäckte till min stora förtvivlan att det saknades en liten sak när jag hade satt mig ner för att bygga.
2. Cock-pit huv till Hurricane Mk II (1/48). Har Hasegawa/Monogram men saknar huv. En halvfärdig som saknar huv.
3. Önskas också 1/48 Eagleston's P-47 (Skull and Bones och örnen.) FT L, om jag minns rätt. Har för mig att Cutting Edge hade dessa.
Om ni har något av detta är jag väldigt intresserad.
Magnus. (myk646@gmail.com)
Det enda som står på min önskelista är en Sdkfz 7 märke inte lika viktigt.
Om inte tomten har en finns det kanske nån snäll person här som har en över?

Japp, nu är jag tillbaka med min önskelista och den här gången gäller det F15 Söderhamn igen. Jag skulle vilja ha två F15 Söderhamn märken som jag ska sätta på min Lansen. Jag har hittat hos ALFA ett dekalark där Blå H finns så nu kan jag sätta igång så snart jag har F15 märkena. Helst vill jag ha Revells som jag upptäckte var mycket fina enligt min smak. Fick två av Roca som jag satte på min J28.
Jag önskar mig också #1 och #3 från översta posten. #2 lyckades jag få tag på hos Hannants för några månader sedan.
Magnus.