Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettdiorama
Läst 1168 ggr
Faantomen
0

några nya projekt....

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hallo , det var ett tag sen… även om man jag inte varit aktiv på nätet har det jobbats. Bifogar lite bilder på 2 olika projekt som jag jobbat med…hoppas ni tycker om dem.

Det första är Stalingrad dramat som jag äntligen ( eller nästan ) fått ett avslut på, ( det är inte riktigt klart än,,,men nästan)

Det andra är ett africa scenario, där ska jag fixa till snubben som står upp, ej riktigt klar…

Ha re

Hoppas på lite feedback både + o - .

Just nu började jag precis med en ny ide med en panther G som har kört över en / cykel alt. motorcykel mycke gegga o vatten etc…ska bli spännande

Hare

Faantis

Faantomen
0

mer africa…

Faantomen
0

ännu en till africa

Faantomen
0

växterna är gjorda av gamla juldekorationer Glad

Faantomen
0

Sanden tog jag från barnens leklåda utanför, målade med " damens min i livet " hudcreme…Flört hade svårt o få till den rätta sandkulören o sen plötsligt så uppenbarade sig denna möjlighet. Man kan även använda de hära "maskeringsmaterialerna" till gubbarnas skinn/huven etc. För den som är intresserad rör det sig om " Isadora" Soft light beige 52 men antagligen finns det ett hav av möjligheter där ute bland damernas " försköningsartiklar" som vi kan ta del av……låt fantasin flöda…

Faantomen
0

Stalingrad

Har från o till jobbat med denna, huset tog lång tid o de va kul….ej fullständigt än….finns allitd nåt man kan bättra på på en sån här..

Faantomen
0

Mera Stalingrad…

Faantomen
0

mera pang från stalin

Faantomen
0

o ännu mer, alla äslar vi bilder ju mer desto bättre eller hur…

Faantomen
0

sista..

Exelon
0

Öken diot var riktigt snyggt. Vad säger damen när du har stulit hennes smink?

Även stalingrad var snyggt men lite mer skrot innanför och utanför huset vore på sin plats och vagnen ser på tok för ren och fin ut och så även larvbanden dom ser slirrans nya ut. "sunka" ner vagnen mer och mer löst skrot runt om på diot så blir det kanon.Skrattande

Faantomen
0

Jupp, ska lägga på mer skrot i Stalingrad diot o "sunka" ner vagnen ytterligare - håller med…tack för feedbacken

felle-j
0

Två väldigt snyggadion! Och Stalingrad diot blir ännu bättre med mera skrot.Glad