57´Chevy Coupe 1/12 säljs
har en polare som vill sälja sin bil i skala 1/12,väldig bra skick,inplastade krom detaljer,8st däck,varav 4 racing däck,ja stor är den iaf.
prisidé runt 1000kr eller förslag så ska han få veta det.
finns i borås o köparen betalar frakten
www.bosnafly.n.nu

Den finns att köpa för under 400;- Skulle jag buda på den så skulle jag stanna vid 300,- inkl frakt…
Stefan - Modellbyggare
#1 Verkligen , var då? det lät billigt för en så stor byggsats 
tycker den är värd mer än 150kr men alla har ju sin egen uppfattning.
www.bosnafly.n.nu

#2, 3 Finns hos en del leksakshandlare i Sverige som inte har märkt upp något nytt pris på länge.
Man skall inte heller förväxla denna modell i fråga med den från Monogram (där finns det även en gammal och en ny version) som går att bygga i tre olika versioner och kom senare!
Den kommer upp då och då på bl.a. ebay och brukar inte gå för över 40 USD.
Frakten är en historia för sig, en sådan stor kartong kostar att skicka, vilket gör att jag skulle hellre handla direkt av någon än att få den skickad på posten inom Sverige, därav skrev jag inkl.frakt
Sedan sitter jag på en likadan modell vilket gör att jag inte skulle betala mer än jag gjort för den första…
Sedan är det alltid upp till var och en att välja vilket pris man tycker att man vill betala för en modell, men bara för att det är en stor skala så är det inte lika med att priset blir högt, då denna har en del fel om man vill vara nogrann när man bygger.
Stefan - Modellbyggare