Är detta ok ?
Jag har fått förfrågan om att ta bilder på modellhyllorna
vi har i butiken så folk kan kika på vad som finns.
Vet ej om det är ok att göra så, vill gärna ha ett godkännande från "högste hönset" på forumet.
Mvh
Thomas "maysula"
Göranssons Färg Sundborn
Jag hade nog valt att lägga upp bilderna på er egna domän och lägga en länk här till ex. en …modellhornan.html
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Lägg bilderna på din personliga sajt i fotoalbumet och hänvisa dit, tycker jag borde vara ok. ElLobo var är du….
"den här är en annan, en Airfix"

Det är jag som ställt frågan…
anledningen är att det fanns bilder i ett inlägg förut,men dom är borta…
Och Thomas har en service som är utöver det vanliga…jag är grymt nöjd..
//Ante
Hej !
Har själv funderingar o lägga lite bilder i fotohinken framöver , då blir det ju inte "direkt"reklam !
mvh Håkan /Lundgrens i Bollebygd !!

Gör det Håkan..mkt roligare att se det men eventuellt köper….

Att lägga bilderna i antingen sajtens fotoalbum eller på en annan sida eller domän, och sedan hänvisa dit tycker jag nog är den bästa lösningen.
Ok, skall klura lite på det.
Thomas
Personligen ser jag inget problem med att lägga upp bilder här .,.,..reklam som reklam…Har pratats om detta här innan, och jag ser inte någon skillnad i denna fråga och någon annan. Kör på Thomas…..Tycker även jag att du är en mycket trevlig handlare och kompis. ..

Thomas,
möjligheten finns också på hemsidan. Där kan jag fixa till en sida med text och bilder.
Magnus.
http://maysula.medlemmar.ifokus.se/Album/Album.aspx?AlbumId=efe1c155-e9ce-411d-9a5f-698ec6155e09
Hejsan
Gå in på min personliga sida, där kikar ni i mitt album.
Där finns just nu bara bilar. Få se om jag kan hitta nått annat ställe
att lägga dom på, ev ipms Dalarnas hemsida.
Thomas