Bästa modelltidning?
Jag sonderar terrängen för tidningar med plastmodellbygge som inriktning. Jag läser normalt Finescale Modeler och är prenumerant på tidningen. Jag gillar FSM, men finns det alternativ som ni kan rekommendera? Vilken är den mest populära? Jag kollar i djungeln hos Hobbybokhandeln och det finns ju en del olika tidningar 
Jag bygger hittils bara stridsflyg, men jag läser om alla andra kategorier också för inspiration och tips. (Frågan är ställd för att jag inte orkar åka ner till en tidningsbutik och kolla själv, hoppas ni förstår) 
Tack!

Du har ju bl a Tamiya Model Magazine International och Model Military att välja på.
Military Modelling finns också men där är det inte så mycket flyg att tala om.
En annan äldre tråd i ämnet tidningar: Tidning?
#1: Tack för tipsen! Den länken hade jag totalt missat, ska kolla in den. Tack!
Tamiya Model Magazine International håller en bra klass, tycker jag. Tidningen har dessutom två "systrar":
Model Military International (pansar, mil. fordon etc)
Model Airplane International (flyg)
Det är nog mina favoriter, om man nu måste välja. Scale Aviation Modeler (flyg) är inte så dum, men jag tycker att bildkvaliteten är något svajig i just den tidningen. Annars innehåller den mycket matnyttigt vad det gäller just flyg.
/Stefan
#3: Tackar! Då har jag ett antal relevanta alternativ att titta på och det är en bra utgångspunkt, mycket bra! Tackar och bugar!