Bilder från GGG
Här kommer en bunt bilder från Lördagens tillställning av
Grefvens Glue Galore. Det var första gången jag besökte GGG och kan efter detta bara konstatera att det lär helt klart bli ett återbesök nästa år. Vad jag förstod så hade hela arrangemanget fått flyttas i en hast pga en dubbelbokning på Brunneby Musteri. Nya lokalen var i en gympahall, vilket var helt ok.
Dock fick jag av gympahallsdoften några flashbacks i form av fantomsmärtor av skrubbsår på knäna, samt jag nästan kunde svära på att jag i folkvimlet såg min gamla gympamagister med portvinsnäsa och visselpipa. Hursomhelst, många fina modeller fanns det utställda och mest fanns det som väntat av bilar i alla möjliga utföranden. Men även som tur var lite pansar och andra trevliga modellalster.

Joppos zigenarpanther, ett sant kalasbygge! Kul att se denna vagn + kärra i verkligheten!
Jag tog även en serie bilder av Joppos Hetzer, tyvärr blev alla dessa bilderna suddiga till min stora besvikelse. Själv anser jag att nya kameran strulade, medans min bättre hälft hävdar att det var skit bakom kamerans avtryckarknapp… vete fåglarna vad hon menade med det….

Som Duettägare och övervintrad Amazonraggare kunde jag inte låta bli att spendera en lång stund kring denna underbara Volvo-rod i skala 1:1. En PV (eller Duett?) som cabbats och frontmodifierats samt fått aktern ombyggd med hjälp av en amazonhuv och vad som påminner lite om de bakre skärmarna från en P1800.

Ett stort tack för alla bilder!
Stefan - Modellbyggare
Tack för bilderna Patrick :)
Trevliga bilder - tack 
Mycket läckert där ser jag! Gillar att många går in för den lite slitna looken. Scanian i #2 är ju helt underbar, men var sjutton hittar man en sådan i byggsats? Eller var det ett scratchbygge?

Tack för alla trevliga bilder!
Fina bilder, Thomas! Tack 
/Stefan

Ännu mera fina bilder, tack så mycket! 
Stefan - Modellbyggare
Tack för alla terevliga bilder! Kul att se!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Tack för alla fina bilder!
Gillar verkligen bild nr 7 Ett steg till och han är lika het som tjejerna han tittar på 

Bra bilder på bra modeller är alltid kul.
Och precis vad forumet behövde nu, när alla tycks vara på semester.