Över 50!
Nu har medlemsantalet för sidan klivit över 50 st, synd att man inte kan skicka en tårtbit till var och en!
Stefan-sajtvärd på modellbygge
Stefan - Modellbyggare
Gratulerar. Det är kul med milstolpar.
Snabbt jobbat också. Jag tycker du håller på att bygga upp en riktigt fin sajt.

Bra sajt får ju medlemmar fort,och ännu fler blir vi
.
Det är klart medlemsantalet ökar. Sajten är ju bra och när fler och fler upptäcker den sprids det fortare och fortare vad bra den är

Hoppas medlemmarna vill bidraga med lite egna tips och råd. Det verkar finnas finurliga lösningar på det mesta.
Gratulerar! :)

Trodde det gällde 50+ i ålder haha, är jag ensam eller?? Mer än 50 medlemmar är ju jättebra, det är ju vi alla som ska göra den till ett bra forum och då finns det ju oändligt mycket att skriva om. Är medlem i många forum men denna tar nog priset som den hitils bästa, allt verkar lätt här, inget krångligt nu mera, mer än att få ihop en modell, men det är ju inget nytt.
Sven-Åke

#6 Tack! det värmde
Nej du är inte äldst! (vad jag känner till)
Min målsättning är att göra det lättåtkomligt för de som är intresserade av olika former av modellbygge. Tanken har varit (och är) att hålla sig på en så grundläggande nivå som möjligt.
Jag vet hur det var att komma tillbaka till hobbyn efter flera års uppehåll och då saknade jag information om olika saker som förklarade på ett enkelt och lätt sätt. Jag är övertygad om att vi tillsammans kan göra denna sida till ett kul och informativt forum.
För hur skall vi annars kunna locka nya till en underbar hobby? Jag bjuder på mig själv och mina misstag och hoppas att det roar någon! Jag (och många andra) har i allafall roligt medan man bygger och det är ju det som är huvudsaken! Gör man det tillsammans så blir det ännu bättre!
//Stefan
Stefan - Modellbyggare

Grattis Stefan! Du har gjort, och GÖR ett jättebra arbete med den här sajten! Jag vet hur mycket arbete det innebär att hålla igång sidan. Du är ju alltid observant på vad vi gör och skriver om, och kommer alltid med några uppmuntrande ord när det verkar behövas. (Vi får snart kalla dig för "farsan"!)
Tack och heders för ett kanonbra jobb!
Ps. Jag vill även tacka alla de övriga som håller igång diskussionerna och kommer med intressanta trådar!

#8 nu blir jag
,men utan er andra här inne så vore det inte möjligt att hålla igång sidan! Jag är glad för den "goa" stämningen som råder här inne!
Stefan - Modellbyggare
ja stefan du gör ett jättejobb! med forumet
och här råder go stämning tycker jag med! det är ju kul att få bolla ideer med andra byggare och få lite hjälp när man kör hövet i väggen vilket ju händer titt som tätt! jag lyfter på hatten!
//pebben

Tack för all god kritik! Det ger mig bränsle till att fortsätta!
Stefan - Modellbyggare