Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettpågående-projekt
Läst 1492 ggr
leo-
0

Återfall

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Lovade att jag skulle lägga ut lite bilder när jag kom igång med torpedbåten. Nu efter mycket om och men har den börjat att likna en båt och än så länge är jag nöjd med min insats (har inte byggt en modell på nästan 20 år)

Första reflektionen är att det är lite annorlunda t e x färger på sprayburk. Lim som inte syns om man missar lite bla

iallafall här är ett par bilder när skrov och däck ä ihopsatta

forts följer

Svake
0

Ser ju ut att bli bra, inga problem där, de gamla tackterna sitter kvar, jo en del nytt har dykt upp, tack och lov.

Sven-Åke

StefanW
0

Trevlig syn! Du har kommit en bit på väg, tillbehören är med ser jag, Färg lim och snus! Hos mig brukar det även stå en kopp kaffe.

Stefan - Modellbyggare

pebben
0

inga katter på bordet? Fot i munnnen eller är det bara hos mej man hittar sånt bland sina modeller?

//pebben

Sven-Erik
0

Vi har tre busiga katter här hemma, som gör allt för att sabba en modell. Men det är som det är, alla ska ju trivas!

leo-
0

nä inga katter men två illrar som gärna försöker klättra upp och besiktiga jobbet. Därför står den på en kamin som dom inte kommer upp på. Så jag får flytta den varje gång jag ska göra något med den.

som sagt detta är den första modellen på ett tag så jag har ingen speciell hörna (glad amatör) Glad

pebben
0

visst är våra husdjur goa!Fot i munnnen

//pebben

StefanW
0

Husdjur! Det räcker med småbarn för att få orkanen Gudrun att framstå som en vind pust!

Stefan - Modellbyggare