Byggda modeller!
Är det någon som tycker att det skulle vara kul med foton på gamla modellbyggen, lyckade eller varför inte katastrofbyggen?
Verkar det som en bra ide, skicka in bilder på era bästa/värsta alster.
Jag skickar en bild på en Pz.kfw IV som jag byggde för tio år sedan men lyckats bevara hjälpligt trots 5 flyttar…

Härligt att se, jag skall ta lite foto på några riktig "lustiga" byggen som man helst vill glömma (men man bygger ju för att det är roligt, så de får vara kvar i samlingen)
Stefan - Modellbyggare

Haha, alla har vi väl "lik i lasten".. Men man kan nog räkna det som terapi, att komma ut med det som man mest skäms över!
Hmmm, måste nog ut och leta i gömmorna i morgon…

Jag lovar att visa sådant som man inte visar upp på tävling! Men hobbyn är ju "learning by doing" och det är uppfriskande med ett garv åt sina egna misslyckande (när ilskan har lagt sig) 
Stefan - Modellbyggare

Hehe…ja nog har det flugit en och annan modell i väggen alltid..

#4 o ja, även efter den tid då man mot bättre vetande byggde in smällare i flygplanen (önskar att man hade haft dom kvar idag)
Stefan - Modellbyggare

Härliga bilder, tänker på när man började bygga och utan hämningar byggde om bilarna så dom skulle se "häftiga & coola"! De skulle man haft kvar idag.
Stefan - Modellbyggare

Sköna roddar, håller själv på med en Ford 32, den ska ha skärmarna på.
Sve-Åke

#10 underbar!
Stefan - Modellbyggare

Den var "läcker" Junior gillade den också!
Stefan - Modellbyggare

Den såg kul ut, grabben skrattade gott. 
Stefan - Modellbyggare

T-hotten gillade jag skarpt!

Tack ska ni ha, att bygga ska ju vara roligt och som tur är så finns det återutgivningar av de gamla objeket, för dom som nu vill. Dom måste ha hafft roligare förr för det görs ju inga nya typer! Denna skapelsen har jag en till av eftersom man kan göra den ganska lik en Starfighter.

En sådan till bild och grabben får byta brallor, härligt att se honom skratta så hjärtligt.
Stefan - Modellbyggare

#21 Underbar bild! Precis så kände jag mig för en stund sedan efter en batalj med färgsprutan… ;-)
Stefan - Modellbyggare
hehe.