Vår-special på Grex XG!
När jag tog hem första rundan airbrushar till min lilla firma, så överskattade jag behovet av en modell som jag trodde (och fortfarande tror) skulle vara bra för modellbyggare. Dock så är det ingen mening med att de ligger och samlar damm på hyllorna, så nu blir det vår-special.
Grex XG. 0.3mm munstycke, double-action. Full garanti.
1100kr. Ordinarie pris 1400kr.

En liten fråga! Skulle GGS1 - Grex Airbrush Grip Set passa på en Harder & Steenbeck Evolution Silverline fPc Two In One och vad skulle det kosta?
Stefan - Modellbyggare

Kostar 250kr. Tror att den borde passa utan problem. Passar i stort sett allt med standard 1/8"-koppling, alltså den storleken som H&S, Iwata, Grex, Olympos m.m. har.
Ifall den inte passar, så får du självklart skicka tillbaka den.
Kul att du har kommit igång me din hemsida nu 
Ja är väldit nöjd me den där Peak Airbruschen som ja köpte av dig..

Gött att höra Henke!
Peak C5:an som du köpte av mig är mer eller mindre identisk med dessa airbrusharna. Precis som XG:n är den mer eller mindre en rak utveckling av Olympos HP-100C. Så pass att man kan byta delar mellan dem. Så får du något problem är det bara att höra av dig.
Det låter kanon 
De ända ja just nu saknar är en bra kompressor.
Men nu varje månad lägger jag undan pengar till en bra..
Har fått se Hansa T 20 tror ja den hette.
Den var ju superbra och grymt tyst.
Fast priset ligger på ca 4000kr.
Så de blir att spara undan några slantar nu.

Om du vill så kan jag snoka runt efter kompressor till bra pris. Vad är viktigast? Märke, pris, storlek eller tysthet?
Tyst kompressor bara för att jag bor i lägenhet just nu..
Du får gärna snoka runt efter en sånn tyst bra kompressor som du tycker låter vettigt
gäller erbjudandet på Grex XG ännu? tänkte inhandla första airbrushen, var beställer man? stog iofs vårerbjudande men det är fortfarande vår i luleå hehe

Vårspecialen är iofs över, men istället bjuder jag på porto och postförskottsavgiften för ipms och ifokusmedlemmar. Så i slutändan blir det inte så stor skillnad.