BILSKROT SÄLJS
flera låder med bilskrot,de är ej kompletta men kanske duger de som reservdelar,se bilder o bedöm själva,många däck o fälgar karosser mm
pris 150kr + frakt
bilder finns på länken
www.bosnafly.n.nu
Kan du ge lite mera info ang Monogram Jaguaren Xke, den får liksom inte vara allt för plundrad, annars kanske jag är intresserad// Micke
tjena
den är ihopsatt,motor,låda,axlar o finns på den,däck o fälgar är lösa,bak o sido rutor på men ej framruta,rutorna ser fina ut sen en del små detaljer lösa
hoppas det räcker som beskrivning
sani
www.bosnafly.n.nu
Jo tack Sani beskrivningen räcker mer än väl, min lite snurriga tanke är att försöka para ihop ev denna jagga och en ac cobra, vill tänka lite mera först // lova att svara så fort jag kan annars sälj om du kan// Micke
oojj en ac cobra är ju fin,riktig fin,har en revell cobra som jag ska bygga en dag,kan inte jag ha en riktig så kan jag ha en som modell är min tanke……
www.bosnafly.n.nu
Håller med dig sani drömmer själv om en ac cobra, kolla gärna min tråd die-cast, mini-cars först kommer några saabar men sen en otrolig lite läckerbit i skala 1:43 jo det är en cobra, hoppas du hittar tråden //Micke
sålt…..
www.bosnafly.n.nu

Ta kontakt med varandra via PM eller på annat sätt, och så låser jag tråden.