Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikett: sajten-och-ifokus
Läst 1345 ggr
Joppo
0

Äldre inlägg fungerar inte?

När jag trycker på "Äldre inlägg" blir kolumnen "Senaste inläggen" helt tom. Händer detta bara hos mig, eller har ni också samma problem?

leopold
0

har samma problem, lite små iritireande

denstore
0

Extra irriterande då man idag har 6 klistrade trådar. Jag har inte en aning om ifall man har missat något sedan igår kväll.

WilcoX
0

Samma här.

Finns inga äldre inlägg för mej.

IKV91
0

Jag har samma problem.

Roger

BjarneS
0

Likadant över hela iFokus. Det är felanmält och man jobbar på det-

Bjarne

StefanW
0

En liten hjälp i bedrövelsen: Om man går in i de enskilda grupperna till vänster så kommer man åt mer trådar under varje kategori. Men där fungerar inte länken "äldre inlägg" heller…

Har inget besked på när de tror att felet är åtgärdat.

Stefan - Modellbyggare

joelkarl
0

jag har det också

ElLobo
0

Jag har tagit bort de nålandet på de nålade trådarna tills vidare.

denstore
0

#8 Får man föreslå att man inte sätter tillbaka allihopa efter att problemen är åtgärdade? Försök att få ihop dem till en eller två nålade trådar istället, typ en som heter Läs först om modellbyggeifokus/ Read this in english, samt ett kalendarium. Två trådar nålade känns som att det borde räcka.

ElLobo
0

#9: De finns redan i Bra-att-ha-tråden, men det verkar som om många aldrig läser den trots att den finns med både som nålad tråd OCH bland trådarna i Läsvärt! Glad

Att det är så många just nu beror på att jag har lagt till trådarna med evenemang för just nu så är det ju många sådana på gång. I vanliga fall har vi ju bara två nålade trådar, och evenemangstrådarna försvinner från de nålade när det blir lugnt på den fronten.

StefanW
0

Uppdatering!

Sedan imorse så fungerar det igen som det skall med äldre inlägg.

Stefan - Modellbyggare

WildeSau
0

Har ni märkt hur uselt sökfunktionen fungerar nu när de snyltar på google?

Verkar inte som att googles searchbots kommer in tillräckligt djupt bland inläggen.

Provade en sökning på titeln här ovan.

Resultat

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Joppo
0

#12 Jag håller med… Den tidigare sökfunktionen var definitivt bättre. Lite långsam ibland(seg server antagligen), men den hittade i alla fall det man sökta på i 95 % av fallen.

Nån som vet vad iFokus har för ståndpunkt i frågan? Jag antar att de fått en del klagomål på hur den fungerar i nuläget…