Jadar Hobby
Hej,
säkerligen är det några av er som handlat hos Jadar Hobby. För mig kan det ev. bli första gången, så…min fråga är; Hur är de att handla av?
Tacksam för synpunkter.
Mvh/Stefan

Jag har handlat av Jadar cirka 20 gånger och det har funkat finfint.
Det har aldrig varit några problem för mig heller.
Ibland händer det att det man beställt inte finns inne då de har samma lager i butiken som i webshopen, men du får alltid en fråga ifall du vill vänta eller inte.
Innan du slutför beställningen, byt alltid till Zloty så tjänar du någon krona på valutakonverteringen.
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus
#1-2 Tack för det, låter bra!
/Stefan
tycker de är snabba med leveranser o bra priser.
sani
www.bosnafly.n.nu
Både och…
Beställde en "hel del" i vintras och pröjsade "priority mail".
Det hela tog över en månad då inte allt fanns i lager, jag hade kunnat leva med det om det inte var för att Jadar inte hörde av sej till mej förrän jag mailade dom och efterlyste svar/förklaringar på varför saker o ting dröjde. Svaren jag fick var då också ofta att "kommer nästa vecka", veckan gick utan att något hände o jag skickade mail igen och fick en ursäkt samt besked på att det dröjde "ytterliggare en vecka" osv. Kamraterna som brukar beställa brukar dock vara nöjda och det var jag också när grejorna till slut kom, priserna är ju dessutom helt ok så jag kommer att beställa igen men "priority mail" vet jag inte om jag satsar på igen.
Öken-Erik

Har också beställt från Jadar.
Inte ofta men ett par gånger, det har fungerat helt OK.
Mats