Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettertidskrifterreferenslitteratur
Läst 1297 ggr
Joppo
0

Mig Jimenez F.A.Q

Hej

Jag undrar om det är nån här som läst denna bok?

Jag har hört den nämnas ett flertal gånger på olika forum som en grymt bra bok gällande vädring och målningsteknik. Jag är sugen på att införskaffa den, dock är den bisarrt dyr eftersom den inte trycks längre.Antagligen går den att hitta på eBay till ett bättre pris än 130 dollar, men billig blir den nog inte tyvärr…

Jag skulle vilja ha er input innan jag går vidare Glad

/J

berfrund
0

De va då ingen dålig bok han önskar sig…

ElLobo
0

Jag har sett begagnade exemplar till salu på nätet för omkring 240-250 USD, så 130 USD är billigt om man jämför med det. Glad

WildeSau
0

Det finns några smakprov på Missing-Lynx

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

[Hayabusa]
0

Hmm…boken vet jag inget om, men har däremot sett att det finns två olika DVD´s som behandlar pigmentpulver och airbrushteknik från Mig Jimenez. 11.95 € resp. 14.95 €

/Stefan

IKV91
0

#1 Jag vet inget om boken men DVD rekomenderas varmt. Främst den om pigmentpulver.

Roger

Joppo
0

#2 Jäklarns… Helt galet… Där ser man
#3 CoolersGlad

#4, 5 Pigment-DVD:n har jag. Håller med dig Roger om att den är riktigt bra. Dock gillar jag böcker bättre än digitala medier. Vad jag hört om boken ska den ge en mycket djup inblick i vädrandets konst och typ vara den enda bok man behöver…

NBISaladin
0

Joppo: den är onekligen bra, men absoulut inte värd de fantasisummor som nu krävs… så för nån vecka eller två sedan ett ex för ca 700 svenska klronor med porto på tyska Amazon.

Hasse - Medarbetare på Modellbygge iFokus

Joppo
0

#7 Ok… Jag hade hoppats på att få ditt utlåtande Hasse :) Jaja… Då struntar jag nog i den. Vi får hoppas att det trycks upp lite nya exemplar nån gång.

/J

NBISaladin
0

#8: Här är ett hett tips: kolla av www.bookfinder.com då och då. förr eller senare kommer den upp till bättre pris, och den tjänsten är grymt bra! Där knyts ett otal boktjänster samman i en sökmotor.

Hasse - Medarbetare på Modellbygge iFokus