Kvinnor i skala 1:35
Har letat lite halvhjärtat efter lite "bakgrundsfigurer" till eventuella framtida dion. Civila, sjukvårdare och annat. Och under en av googlingarna hittade jag Aurora Model (inte models) i Japan.
Så till den BMW 327:a jag precis beställt får det kanske bli ett par German Army Signals Auxiliarie sittande i bilen. Hur som helst verkar det vara en bra sida, dyra figurer men fri frakt över hela världen.
Och om någon har tips på var man kan hitta just kvinnor i 1:35 så mottages alla tips glatt.
Preiser har en del figurer i skala 1/35. Kvinnor (civila) finns också. Inte så många, men ändock…
/Stefan
oj,vad nice med lite fruntimmer i den skala,finns det typ i bikini med?
www.bosnafly.n.nu

Military Miniature - Russian Army Tank Crew At Rest -- Tamiya 35214
Russian Tank Crew -- Tristar 012
Preiser-figurer i 1/32
Figurer från MK35

Här har du ett forum också.

#2: Jag har för mig att det finns sådana utan bikini också … 
¤5 ska ta en fundering om jag ska byta inriktning eller inte,tänk man kan ju plastikoperera de,o med hjälp av fantasin så finns det inte nån gräns,eller jo det finns,frugan finns ju,inte göra henne avundsjuk.
www.bosnafly.n.nu
#5 Jodå, både med och utan…
http://www.scalefigures.com/1-32/1-32.htm
Tusen tack för länkarna, en del hade jag redan men det forumet hade jag helt missat. Det ska kollas igenom.
Och när det gäller kvinnliga ryska tank commanders har Exter Company en riktigt fin från Yosci + en massa andra snygga figurer. Stäng av högtalaren bara… Hemsidor med ljud är rena pesten.

Verlinden har några sjukvårdare bl.a.