Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikett: figurer
Läst 4244 ggr
sponny
0

Kvinnor i skala 1:35

Har letat lite halvhjärtat efter lite "bakgrundsfigurer" till eventuella framtida dion. Civila, sjukvårdare och annat. Och under en av googlingarna hittade jag Aurora Model (inte models) i Japan.

Så till den BMW 327:a jag precis beställt får det kanske bli ett par German Army Signals Auxiliarie sittande i bilen. Hur som helst verkar det vara en bra sida, dyra figurer men fri frakt över hela världen.

Och om någon har tips på var man kan hitta just kvinnor i 1:35 så mottages alla tips glatt.

[Hayabusa]
0

Preiser har en del figurer i skala 1/35. Kvinnor (civila) finns också. Inte så många, men ändock…

/Stefan

bosnafly
0

oj,vad nice med lite fruntimmer i den skala,finns det typ i bikini med?Flört

www.bosnafly.n.nu

ElLobo
0
ElLobo
0

Här har du ett forum också.

Female Figuer Forum

ElLobo
0

#2: Jag har för mig att det finns sådana utan bikini också … Cool

bosnafly
0

¤5 ska ta en fundering om jag ska byta inriktning eller inte,tänk man kan ju plastikoperera de,o med hjälp av fantasin så finns det inte nån gräns,eller jo det finns,frugan finns ju,inte göra henne avundsjuk.

www.bosnafly.n.nu

sponny
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#5 Jodå, både med och utan… Cool http://www.scalefigures.com/1-32/1-32.htm

Tusen tack för länkarna, en del hade jag redan men det forumet hade jag helt missat. Det ska kollas igenom.

Och när det gäller kvinnliga ryska tank commanders har Exter Company en riktigt fin från Yosci + en massa andra snygga figurer. Stäng av högtalaren bara… Hemsidor med ljud är rena pesten.

Raldor
0

Verlinden har några sjukvårdare bl.a.