Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettflyg
Läst 1813 ggr
50m2
0

BF109 E1 1/32

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Mitt senaste bygge, Eduards 109E1 i skala 1/32. Jag blir inte riktigt kompis med det här forumet när det gäller bilder så jag lägger upp en här och länkar vidare till IPMS stockholmsforum. Där ligger fler bilder.

BF109E1..

**[

Peter](http://www.ipmsstockholm.net/forum/works/article.asp?data=8965967926_~d_20091206_085434_~t_BF109E1@046@046_~a_Peter_50m2.xml)**

StefanW
0

Snygg maskin! (Lade in bilden och justerade till länken åt dig.)

Stefan - Modellbyggare

Joppo
0

Nice… Snyggt med målade dekaler

[Hayabusa]
0

Mycket snyggt bygge! Är lite förvånad över byggsatsens "problem". Vad jag läst i tidningar & på nätet, så har den fått bra vitsord.

Jaja, man ska inte tro på allt man läser Glad. Snygg blev det i vilket fall som helst…

/Stefan

ElLobo
0

Snyggt bygge!

TommiN
0

wow!

[Henke29]
0

Mycke snyggt bygge Skrattande

50m2
0

Tack allihop!!

Kul att ni gillar den. Målade emblem kan jag rekommendera det blir så mycket bättre än dekaler. Och tack Stefan, jag lär mig tydligen aldrig hur bilder ska hanteras här.

Peter

Roca
0

Snygg Emil du har byggt Peter!

Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus

linusorn
0

Som jag sagt tidigare, snyggt som sjutton!

50m2
0

#9 Hur går det med din 109:a då Linus? Nyfiken Tungan ute

Föresten fick du ut paketet?

Peter

linusorn
0

Tackar som frågar! Jodå, det börjar närma sig upplösningen, är snart färdig för blanklack och dekaler, sen ska småskräp som ställ och sådant förhoppningsvis ramla dit också. Funderar på om jag ska lägga wash innan blanklack…. Hmm tål att tänkas på.

Jodå, fick ut paketet. Tydligen hade jag lagt avin i frugans jacka!!?? Kanske inte så konstigt iofs när hon går och köper en som har nästan exakt samma nyans. Ännu roligare är att hon berättar det 2 dagar efter att hon hittat avin i jackan…

Hur som helst, ska beställa lite mer godis till den från maestro models, så ska den nog dyka upp här i en inte alltför avlägsen framtid. Har haft en hamstringsperiod så det är svårt att välja vad man ska bygga först. Blir ju dyrt när man ska beställa en del av godiset som finns till. Har tänkt mig "lövhögskamo" på den. Fan vad man babblar i vilket fall så tror jag att jag bygger något annat OOB innan dess, har ju min stuka som väntar på färg också.

50m2
0

#11 Skönt att det ordnade sig med paketet. Jag är riktigt nyfiken på 109:an hoppas du lägger upp lite bilder på den sen.

Peter

linusorn
0

Det kommer, har rätt mycket i plugget nu, sista månadenoch c-uppsats, sen är 3,5 års studier till ända.

Exelon
0

Mycket snygg 109á, och väldigt snyggt målat färgschema.

Magnuzk
0

Ett mästerverk.

Magnus.

[Timtso]
0

Nice