Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 816 ggr
Uffe
0

Imponerad

Jag måste få säga att jag är lite imponerad ab´v er som håller på med sådant här pilleri Skrattande. Mitt tålamod lämpar sig inte alls för sådana aktiviteter. Minns att jag somm barn hade en del byggsatser, det gick inge bra alls Skrattande.

Jag hoppas också att det skall bli full fart på sajten, ni är säkerligen många i vårt avlånga land, och även utanför som brinner för det här

Uffe/sajtvärd på Perser iFokus

StefanW
0

Jag försöker att hålla sajten så bred som möjligt, så vilket särintresse man än har så skall man känna sig välkommen. För det finns många andra forum, men ofta är de inriktade på en viss typ av modeller. När jag kom tillbaka till hobbyn så saknade jag själv en sida där man kunde få grundläggande tips och råd. det är inte självklart vad som menas med washning och dyligt. Just nu sitter jag med en artikel om airbrush som är tänkt att bli en följetong, så att man kan hitta det man söker i den djungel av tillbehör och utrusning som finns.

Stefan - Modellbyggare

Uffe
0

Det är väl likadant inom alla områden, de mest inbitna har en massa uttryck för sig som den oinvigde inte begriper, och det kan ju vara en del av sajtens mål, att lära alla att förstå vad man menar och vad man håler på med. Jag har ju sett om man går in i en hobbybitik att det finns hur mycket som helst att välja mellan.

TommiN
0

Det här är kanon,här har jag fått massor med tips om hur man ska göra,grejor jag länge funderat på hur man ska göra,här har jag fått lösningar på mina bekymmer med byggandet.

StefanW
0

Just nu håller jag på att skriva en artikelserie om airbrush från grund som jag hoppas hjälper de som går i tankar att köpa sin första färgspruta

Stefan - Modellbyggare

Eagle
0

Väntar med spänning på artikeln om airbrush!

StefanW
0

Bara Telia lyckas att laga ledningen som brast i stormen, så kommer bredbandet igång hemma!

Stefan - Modellbyggare