Dooleybird
Äntligen ett plan till som är klart! Det här är en Matchbox 1/72, P-51 Mustang. Några bilder följer.
Byggt av Magnus Modellbyggeri (färdig nov. 2009).
Har försökt att ladda upp bilder men det krånglar, och jag har försökt flytta det här från Föreningar i Sverige, där det hamnade av misstag, till Fotogalleriet, men det krånglar också. Står att jag måste vara inloggad för att kunna fixa det trots att jag är det.
Försöker igen…

Tjusigt bygge Magnus!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Snyggt!
Mycket snyggt bygge!
snyggt
www.bosnafly.n.nu

Det var en vacker maskin!
Stefan - Modellbyggare
Härliga maskiner dessa Mustanger, fick den äran att se o höra en irl i Östersund för ett antal år sedan.
Tjusigt bygge Magnus!!
//Pentti

Jättesnygg Musse Magnus!
Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus
Stilig maskin, Magnus! Biltema har sin Mustang (plus 2 st Spitfire) parkerade på fd F10 - ett stenkast från min bostad…sommartid kan man få njuta utav spontana flygningar. Härligt ljud!
Snyggt jobbat!
/Stefan
#13 Just den spitfiren och en av Ronnie Peterssons gamla f-1 or har jag fått se o höra SAMTIDIGT i somras!
Det var på Gelleråsen under en historic-racing helg.
//Pentti

Ok, jag är officellt avundsjuk på er.
Tack för det goda betygen! Jag blev nöjd med den. Helt penselmålad med Humbrol och det är några små fläckar jag egentligen kunde ha lagt på färg på, men det gör inget! Den är bra så här! Inget avancerat bygge, direkt ur lådan, utan putty om jag minns rätt. Interiör, fälltankar, hjul och alla ställ är från en Airfix P-51 som jag tycker har mycket bättre utseende än det som var med.