Tack grabbar!
Vill framföra mitt stora tack för en mycket trevlig helg i gott sällskap och god spis till grabbarna i Bergslagen som ordnade träffen!
Vi syns och hörs!
Stefan - Modellbyggare

Kan bara instämma. Det här var den tredje gången jag var med och det blir bara roligare för var gång…
Det var jättekul! Bra anordnat och sjyst sällskap
önskar jag hade varit med,istället så var jag på barnakuten med tösen,vilken lång väntan det var,men tack o lov så är hon lite bättre,lunginflamation fick hon och har sen födelsen kronisk lungsjukdom,så extra känslig är hon..tänkte på er en stund med vi väntade på läkaren.vill se bilder nu
www.bosnafly.n.nu

#3: Det var skönt att höra att hon är bättre.

#3 Det var bra att höra att hon mår bättre! Bilder får de andra stå för då jag inte hade med mig någon kamera.
Stefan - Modellbyggare

Tack ska ni ha själva…
Det är som Jens skriver att det blir bara roligare för varje gång…
Och du Sani….Vi tänkte på dig också…Skönt att lilltjejen mår bättre…vi ses nästa gång istället…
Vill också tala om att det var någon av er grabbar som glömde en ryggsäck hos oss…du som känner dig träffad får väl höra av dig…
SKA VI SE,NEJ DET VAR INTE JAG…VEM VAR DET SOM SKULLE SÄLJA EN HELIKOPTER TILL MIG?HUVUDET ÄR PÅ LÅGVARV SÅ JAG HAR INGEN ANING OM VEM DET VAR,SÅ HÖR AV DIG
www.bosnafly.n.nu

#6: Det är min…. Om du kikar i den så finns det bla en necessär märkt "Star Alliance".

Stort tack från mej och Björn, mycket uppskattat möte 
"den här är en annan, en Airfix"

#7: Det var jag! Jag har den liggandes här, ska jag göra ett litet paket och skicka iväg den snarast? Det var en ACH-47 Chinook Gunship, Italeri 054.
ja gör du så,så ordnar vi det andra via pm
www.bosnafly.n.nu

#11: Fixar det!

Tack själva, och väl mött nästa gång.
Har inte hunnit gå igenom bilderna än. Vi får se om det finns några som går att visa.

#9 "den här är en annan, en Airfix" 
Stefan - Modellbyggare