Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettairbrush-färg-lack
Läst 1017 ggr
karlrobert78
0

Intresse av att dela?

Jag håller på med en målarhörna och har nu hittat en filtermatta jag vill ha, den finns i olika tjocklekar. Längden är väl ca 20 meter om inte mer. Priset är inte farligt, men vad ska jag med 20 meter till? Någon mer som behöver och kan tänkas dela? Mer info om mattan finns här:

http://www.esska-teknik.se/esska_se_s/faergavskiljning.html

//Marcus

bosnafly
0

vilken av de har du tänkt dig?

www.bosnafly.n.nu

StefanW
0

Jag är med!

Stefan - Modellbyggare

ProMod
0

Jag är också intresserad…

karlrobert78
0

50 cm borde vara fullt tillräckligt… Om ingen annan har nåot annat önskemål! Vill göra en order snarast, kanske det kan komma innan Bergslagen! Jag ringer firman i morgon!

//Marcus

Maysula
0

Jag med!!

bosnafly
0

jag med

www.bosnafly.n.nu

Proosen
0

Samkör en leverans med Maysula, för jag är också intresserad av en meter eller så.

Niclas

gismo76
0

Hallå jag kan ta en bit med om det blir något över

Gismo76

karlrobert78
0

Just nu är vi 6 st intresserade och dela på 20 meter känns lite… Om jag får 2 st till, så vi blir 8 st, kan vi köpa 80 meter - vi får då 10 m/per capita och priset blir 170 kronor med moms och frakt. Det som kan tillkomma är då frakt från mig till er, om ni inte kan ta er till Bergslagen alt. till mig!

//Marcus

[Orso]
0

50mm tjock! Jag är tveksam till att min fläkt orkar suga luft genom det. Jag fortsätter nog att använda hushållspapper som färgdammsuppsamling framför mitt tunna luftfilter. Det tar upp det mesta dammet och förlänger livslängden på filtret.