GB # 16...
Hej alla glada…. 
Jag vill bara höra med er hur det går för er med era bidrag till GB # 16.
Jag hoppas att det går bättre för er än det gör för mig…

…tror inte det, men skam den som ger sig!
Stefan - Modellbyggare
Tur att de är tid kvar än 
Får leta upp racern nu så man kan börja lite smått igen framöver..
Min vovves operation och konvalecens samt min ovanligt kämpiga förkylning (eller är det influensa) gör att jag inte klarar mer just nu. Så fort vi mår bättre sätter jag i gång med både bilen till GB16 och serien till GB18. Det är orken som saknas inte inspirationen och viljan :-)
Värd på Pyssel och medarbetare på Pärlpyssel.
Mina figurer: http://parlkonst.se/
Emo, ägare till Emos Shop sen 1973
Tja, har inte ens börjat på min än!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Min ligger och värmer sig i sin kartong. 
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Ligger och mognar till sig en aning. Blir nog mera tid över efter månadsskiftet då säsongen är slut med gräset och AF får tillbaka sin gamla kund igen.
Niclas

Det låter som om jag inte behöver känna mig ensam om att inte ha gjort så mycket med mina objekt…. 
jag har ju gjort klart 3 men nu går det segt men har ju fått jobb så tiden finns inte här just nu

#8 Jadu gismo76….Jag tror nog att du är ensam om att ha nåt objekt färdigt så här tidigt….
Passade ju bra att dra igång eftersom jag gick hemma då ,,,men nu har det liksom stannat av ,,,väntar på färg till min pegga med måste köpa det från Hiroboy.

Jo men du har ju hela 3 stycken färdiga och det är ju ingen annan (så vitt jag vet) som har nåt färdigt…
Så just nu så är ju du vinnare !!!!!
Men det är ju tur för oss andra att det iallafall är två o en halv månad kvar av tiden…

#12 Hrrmmm, Tack, tror jag..
Tolkar det som…
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus
#12 härlig kärra Roca och snyggt byggt 

nja går sådär fortfarande inte hittat en framdel till min F1

#13: Precis, an die Arbeit!
Nä men visst skulle det vara kul att få se en sån här 209:a till byggd! Ska den bli blå eller omålad?
#14: Tack! Nu ska jag inte blanda mig i här nåt mer, i fall jag nu inte hittar nåt roligt tävlingsekipage att delta med förstås!
Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus