Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 1151 ggr
sponny
0

Nyckelpigan

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Som ni kanske minns fick min 5-åriga dotter en modell av en nyckelpiga från Heller som en försenad födelsedagspresent. Efter två helgers bygge är den klar att visa upp för världen. Hon har gjort det mesta av bygget själv jag har mest suttit bredvid och hjälpt till där det behövts.

sponny
0

Sandpapper det är grejer det…

sponny
0

Målar med pappas färg eftersom färgen i kartongen hade torkat.

sponny
0

Dekalerna sitter på plats

sponny
0

Extremt hemsnickrad diobas, ett halvt vedträ. Skrattande

Faktum är att detta var en kul modell med helt ok passform. Och den blev, trots fotokvaliteten, riktigt snygg. Jag får lov att ge den 4 svaga dagisbesök a 5 möjliga.

IKV91
0

Hej!

Det var ett kul bygge! Det blir nog att beställa en sådan.

Själv har jag lyckats få min dotter som är 7 att bygga en t-34. Oklart vem som har roligast.

Roger

pelleb
0

Tummen upp Skrattande Det ser ut som återväxten bland modellbyggarna är säkrad Flört Den blev riktigt bra. Tycker nog hon ska ha lite extra Lördagsgodis för bra utfört arbete Skrattande

PeO

Azgaron
0

Fint bygge av din dotter Sponny! Kul att se!

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Joppo
0

Kul byggeGlad

ElLobo
0

Härligt!

bosnafly
0

härligt,min grabb satt med mig för första gången o tittade o ville måla så han fick en skrot modell o lite färg så han fick måla den,ingen oljebaserat färg fick han inte,nnee,herregud enklare med vattenbaserade,kul att ungar tar efter,min är bara 3 år så en kvart kunde han sitta still sen ville han ha knivar mm.

www.bosnafly.n.nu

[Henke29]
0

Mycke kul att se.
Fint bygge blev det också..

berfrund
0

va snygg den blev gillar dioplattan, hur stor är nyckelpiggan? längd?

WildeSau
0

Snyggt bygge och effektfull diorama"platta".

Som oftast med Hellers byggsatser följde det väl inte med någon beväpning till den ? Cool

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

sponny
0

#12 Cirka 10 centimeter lång.

#13 Nej, grymt dålig beväpning även om nyckelpigor hade mått bra av att ha ett par BAR:s * i bakfickan.

* WWII vapnet med det absolut ballaste ljudet, instant ståpäls!! Skrattande

PonCar
0

Suveränt fin! Bland de mest udda modellbyggen jag sett hittills på forumet… Bland bladlössen räknas nog denna som sju resor värre än en T-34:a…

Skrattande