Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterköpsäljbyt
Läst 4345 ggr
gismo76
0

Hiroboy!!!

Eftersom många hittar saker utomlands men inte riktigt vågar handla själva för risken att bli blåst osv, så tänkte jag fråga om det är någon som är intresserad av att köpa något från Hiroboy.

Jag och Maysula har pratat om att göra en beställning i slutet på månaden ,,,lite för att hålla nere fraktpriset.

Bara att höra av sig och säga vad så kan vi ta med det på samma gång.

www.hiroboy.com

Gismo

StefanW
0

Jag kommer att haka på! Återkopplar till dig när jag tittat igen sidan och studerat det som ligger närmast i bygghögen!

Stefan - Modellbyggare

gismo76
0

Tror inte han har så mycket till dina rymdfärjor Stefan man mycket annat kul har han ,,,även hyfsade priser.

StefanW
0

Du vet väl att jag även har en viss kärlek till rött….Flört

Stefan - Modellbyggare

Goose
0

Japp vill oxå vara med skickar pm till dig vad jag vill ha.

Hur bra stämmer det svenska priset som står på hemsidan?

gismo76
0

#3 Ferrari då eller vad menar du med rött.

#4 Priserna stämmer bra men ändrar sig ju från dag till dag beroende på valutan. Sedan är frakten lite svår att få fram där innan man beställer så man får göra en provbeställning.

Kommer även att vilja ha pengar i förskott av dom som skall vara med …det vill säga ni betalar mig jag beställer sedan skickar jag vidare till er när sakerna kommer.

Det kommer inte på något mera Tull osv med tanke på att det är inom Eu …

[Henke29]
0

Ja skulle också kunna haka på se om dom har nått roligit Skrattande
Blir ju perfekt till slutet av månaden..

StefanW
0

#5 Om det är en Ferrari med blå lampor! Flört

Stefan - Modellbyggare

ElLobo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#7: Visserligen inte röd men med blå lampor i alla fall …

StefanW
0

#8 Nu börjar det likna något!  Glad

Stefan - Modellbyggare

WildeSau
0

#8 Inte ens en Ferrari utan en Lamborghini Cool

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

gismo76
0

Det är väl ända chansen i det landet att kunna åka ikapp folk att åka samma typ av bil …Finns en som är helt blå med och en vit rand på sidan och lampor på taket.

ElLobo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

#10: Ja, ja, detaljer! Flört

En 612 Scaglietti HGTS då?

gismo76
0

men jag vill he en röd denna var ju blå …..Skrattande

ElLobo
0

#13: Ja, men en blå Ferrari kanske är lite exklusivare? Cool

Annars måla den röd och skriv "Chief Fire Officer" på den. Eller aknske "Firemaster" och skotska plåtar?

gismo76
0

Ja du vem vet tror nog att det skulle se lite kul ut…

Du har väl sett Jon Olssons Gallardo ,,,,den är kamoflage färgad i grått och svart ,,,ville ha något ingen annan har sa han. Sedan var hans största problem skidorna han fick ju inte med sig som inne i bilen så han skaffade en skidbox på taket.

Har sett bild på bilen ser lite skumt ut med en Gallardo med skidbox på taket den kostar väl runt 2 milj

WildeSau
0

#15 Han har tom bytt upp sig till en Murcielago. Glad

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Azgaron
0

Kul med annorlunda färgschema!

Ang. ursprungsfrågan så skulle lite slangar och kablar kunna vara intressant, men mycket av det jag kollade på verkade slutsålt!

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

gismo76
0

Coolt men inte f,,,,n var den snygg ser mycket skum ut med den takboxen på måste jag säga. inte helt illa att bli milionär på att hoppa runt lite i snö med skidor… Kul bild utanför hotellet där med.

Är det typ 18 tums vinterdäck a 15 000 st på en sådan eller.

Ganska hyfsad trådkapning vi fått till här med måste jag säga.

Från Hiroboy till Jon Olssons bilar…

Gismo

ElLobo
0

#18: Visst är vi duktiga! Oskyldig

gismo76
0

#17 Ja det är så tror jag att det går väldigt bra för Hiroboy så en del saker säljer han slut väldigt fort.

#18 Ja ibland är vi väldigt duktiga.

gismo76
0

Efter att ha samtalat med Maysula idag har vi bestämmt att skjuta upp beställningen 1 månad till slutet på october. Detta för att det just nu verkar som att många saker är utsålda hos hiroboy.

Vi hoppas att han hinner fylla på sitt lager lite på 1 månad.

Gismo

StefanW
0

Okidoki

Stefan - Modellbyggare

gismo76
0

Ok nu börjar det närma sig slutet på månaden igen och vi kanske skulle försöka få iväg en beställning nu om någon vill hänga på. Själv har jag några småsaker jag behöver bla färg till min Pegga i GB 16

Gismo

Maysula
0

Hejsan

Jag skall kolla om det har kommit in nytt sen sist,

jag hör av mig!

Thomas