Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketterköpsäljbyt
Läst 1388 ggr
Tails
0

Söker Panzer IV tornsköld :)

Behöver bara tornsködlen. Undrar om någon har någon över liggandes? Kanske från Tamiya eller Academy?

Min från dragon var nämligen under all kritik.(plasticard i rätt tjocklek var slut i malmö :(

Mvh Hampus

Joppo
0

Länk

Om du menar de plåtar som det står 821 på så kan jag ha några såna liggandes hemma… Jag har diverse delar av en Panzer 4(Italeri) i min skrotlåda… Risken finns dock att jag använt delarna till diverse reparations- och scratchbyggen… Men jag kan hursomhelst kolla när jag kommer hem ikväll.

Joppo
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Tjejen fixade en bild åt migGlad Några "upphängsstag" finns inte… De har jag väl använt eller så har mattmonstret ätit upp dom.

Skicka PM om du vill ha dem

Tails
0

De ser ok ut! PM:ar

Tails
0

Fick paketet nu i veckan! Jättetack!

Joppo
0

Bara kul att kunna hjälpa tillGlad När får vi se några bilder på bygget?

Tails
0

När skräpet sitter ihopa =)

Ska se om jag inte kan fixa något redan idag..

Until then - stay away from old Dragon panzer IV J late kits

Tails
0

fronten - lite från Academy för dragons front bara inte ser ok ut.

Tails
0

Skölden jag fick av Joppo! Denna gick att böja med varmt vatten - Men man fick vara försiktig. Sitter bättre och är ca 2 mm bredare vilket gör att den inte ser helt fel ut .. Som dragons.

Tails
0

Jämförelse. Notera att dragons sköld vägrade böja sig. Den klarade tom kokande vatten och satt som en blöja skulle sitta på en kaktus.

Joppo
0

Det blev bra! Den gamla skölden ser helskum ut… Förstår att du ville ha en nyGlad

Azgaron
0

Klar förbättring Hampus!

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!