Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 917 ggr
bosnafly
0

Filmkväll

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

svänge in hos myrorna idag o där låg en flygfilm kanon tänkte jag.hela 30kr kostade den,har ej sett den innan så ikväll blir det.

filmen heter

Biggles Adventures in Time

den är från 1985.

www.bosnafly.n.nu

WildeSau
0

Jag köpte min video på loppis för 2kr.

Tror det var en krona för mycket. Flört

Tidsresor, 80-tals mode och musik. Hmmm….. Obestämd

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Proosen
0

Tycker den är ganska kul med en aning larvig.

Niclas

sponny
0

Köpte den själv för ett tag sedan. Jag ska inte påstå att den är bra, men kul var den. Helt klart sevärd.

bosnafly
0

har tittat ca 40min nu men en sak förstår jag inte,det handlar om 1 världs kriget eller hur?

varför har de vapen från 2 världs kriget då och några fordon?

www.bosnafly.n.nu

johannespanzer
0

LOL Sani, vilken pärla, Biggles adventures in time tycker jag är så underbart usel att den är fantastiskt bra! Jag hade dataspelet också!

Det var ju så under 80-talet att vad som helst man hade, skulle man ta det till 80-talet med tids/dimensionsresa och "åttifiera"!

Highlander, Heman,, vet inte om det räknas men ladyhawk är ju omöjlig att se för musiken…

StefanW
0

Kommer ihåg filmen och skrattade gott, skulle jag få tillfälle så skulle jag se den igen!

Stefan - Modellbyggare

[Henke29]
0

Den här filmen skulle man kanske få tag i.
Se om nån Loppis har den..

WildeSau
0

#7 Såld! Glad

Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

bosnafly
0

hhehe,vi borde kanske ha en uthyrning här,de som vill låna en film för såklart betala fraktkostnaden….

www.bosnafly.n.nu

starhawk
0

Tror jag såg den där på TV nån gång, var det inte nåt ljudvapen det handlade om och dom tog med sig en specialutrustad helikopter bakåt i tiden? Hoppas jag inte avslöjat för mycket för att spolierar spänningen nu Skäms

Värd för Knivtillverkning  & Slöjd iFokus