Säljer lite modeller

Ay Caramba! Endast medlemsinloggning? 

Åh tänkte inte på det

Skrivet: Sön Aug 09, 2009 12:34 pm Rubrik: Modellrensning
BMW 323i(Revell 1/24)orörd,lite bulig låda:200 kr+Frakt
**SÅLD**

Land Rover 4 wheel drive 109 LVB(Italeri 1/24)Orörd.220kr+Frakt
**Bokad**

Yamaha YZR 500-02(Antena 3)Tamiya 1/12.Orörd.Pris:250kr+frakt

Scania LB 141(Heller 1/24)Orörd.Pris:360kr+Frakt
**SÅLD**

Risken är stor att jag åker till Mini Meet och kan ta med modellerna dit,så slipper du frakten
Skicka PM
Mvh Ante

Det stämmer, på den här sajten är det inga bud. Antingen är det fast pris och först till kvarn eller också finns det auktionssajter. Så jag går in och tar bort bud, har du synpunkter så skicka PM.

BMW=SÅLD
Jag tar Scanian. Är du snäll och skickar info om betalning!
Tack på förhand!
//Marcus

Scania=SÅLD!

Ooohooohooooh
Om du skulle vilja hålla på landrovern tills löning så tar jag den gärna!!!

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
Här kör min polare å jag på kättilstorps offroad möte 2008….ev. så kommer jag att sälaj min s80 och köpa denna gröna "skönhet"..jag älskar 109:an & defender!

#11 Defendern är inte närheten av kvalitén som 109án. Har en kompis som jagar mycket och han åkt efter dåliga skogsbilvägar och Defendern har gett upp i drivningen troligen fördelaren till fyrhjulsdriften. Kanske finns starkare att få tag på eftersom militären använder dom. Och så var det någon backventil som inte fungerade på den så den läckte diesel som ett såll.
Hade funderingar på en Defend som bruksbil men det drar mer och mer för en Discovery. Hade varit lite fränt och haft en 109 dom börjar bli sällsynta i bra skick. För ska det kallas "jeep" så ska det vara lågväxel annars är det en fjollträsk jeep som kanske klara sig över en trottoar. Brukar retas med xc70 ägare att min gamla 245 från 77 har högre markfrigång och bättre drivning med volvos gamla lågdrevade bakaxlar än deras plastbilar.
Är på off topic humör idag känner jag!

10#jag kan hålla den till dig

Underbart…löning den 25:e…

Inbäddat innehåll kan använda tredjepartscookies och spårningsskript.
#14 …….
Stefan - Modellbyggare

Nytt pris på MC=200+frakt
Har aldrig byggt nån motorcykel..
Skulle va kul men nja vi får se..
Har du den kvar tills man får löning så kanske..
Henke

Mattias-A..löningen är på intågande..är du fortfarande intresserad av modellen?
Henke:MC?

bump

Land Rover och MC finns kvar!
först till kvarn
men lycka till med annonsen