Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etiketter: evenemangtävlingarutställningar
Läst 1085 ggr
ElLobo
0

Försvarsmaktens dag 5/9

![Försvarsmaktens dag i Halmstad 5 september](http://www.mil.se/ImageVault/Images/id_8705/ImageVaultHandler.aspx?~8705~Försvarsmaktens dag i Halmstad 5 september "Försvarsmaktens dag i Halmstad 5 september")

Foto: Försvarsmakten

Flyguppvisningar, fältartister, föreläsningar och mycket annat står på programmet vid Försvarsmaktens dag den 5 september.

Försvarsmaktens dag arrangeras på FMTS i Halmstad den 5 september mellan kl 10-16.

Enligt programmet, så blir det flyguppvisning med både Tunnan, Lansen och Gripen samt helikopteruppvisning med "Vingarna".

Läs mer på hemsidan

AndersE
0

Jag som jobbat på FMTS men inte varit där på flera år borde kanske passa på? Tack för info:n!

ElLobo
0

#1: Det tycker jag gott du kan göra! Och ta med kameran för vi vill naturligtvis se en massa bilder efteråt! Cool

AndersE
0

#2 Tyvärr har jag ju redan hunnit upptäcka att jag jobbar den helgen…

gorby
0

Ah, jag som gjorde lumpen där vid lv6/flottiljen, fast är på semester då! Trist

ElLobo
0

#3 och #4: Vi får övertala Azgaron om att åka dit! Var hade jag nu telefonnumret till mc-killarna … ? Flört

Azgaron
0

Gråter Kunde det inte varit nästa helg! Är ju upptagen den helgen ju!

Kan tyvärr inte vara på två ställen samtidigt hur gärna jag än vill!

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

AndersE
0

#6 Får väl säga som patologen så då vi skildes:

- Vi syns nån gång. Bitvis…

ElLobo
0

#7: Glad

ElLobo
0

#6: Ingen fara! Vi får väl se om det är någon som tänker åka dit.

Monster-Mad
0

Är det nån som vet om det finns nån Viggen kvar för uppvisning?

AndersE
0

#10 Osäker om någon är flygande just nu, men jag tror F7-gänget har en AJ på gång.

Monster-Mad
0

Gutt, saknar ljudet av den =)

ElLobo
0

#10: Tyvärr finns det inga flygande Viggen kvar.
Det finns ett antal individer som är möjliga att göra luftvärdiga (AJ/AJS/SK) men pengar saknas. Det krävs enligt uppgift hjälp och finansiering från industrin för att detta ska bli möjligt. Man får hoppas att F 7-gänget på något sätt lyckas för det vore hemskt roligt att få se en flygande igen.