Riktigt nice! Kul med stora flyg, det gillar jag!
//Marcus

Inte så långt kvar nu! Ser bra ut Håkan!
jag har några byggsatser i 1/32 om nån är intresserad,pm för mer info
sorry att jag kapar tråden,såg att intresse var stort för dessa plan,de ligger o samlar damm hos mig bara
sani
www.bosnafly.n.nu
Tack Marcus, ElLobo och Sani! 
#3 Jag är intresserad!Skickar ett PM!
Fortsättning följer snart!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
En liten snabbfråga! På vingen finns en linje som vad jag förstått skiljer av var man får gå eller inte! Ska den sitta över eller under nationsemblemet?
Hittade just lite bilder som visar att emblemet sitter över linjen! 
Sådär nu är så gott som alla dekaler på utom fyra, varav jag misslyckades med en som totalskrynklades! En av stencilerna dock, så det kan jag väl leva med!
Tänkte visa upp bilder på hur det ser ut nu innan jag sätter dit mittpricken i rundlarna och säkrar dekalerna med Johnson, om utifall att nån har nått att invända mot dekalplaceringen. Kan väl säga att jag blivit vis av skadan på Zeron!

#8: Personlig märkning! 

#8 Kunde nästan tro att det var en liten fri tolkning! 
Stefan - Modellbyggare
#9 och 10 Jepp, fri tolkning får man nog kalla det! 
Är det nån som har ett bra tips på hur man får propellervinklarna rätt? Den ev. styrning som finns i navet är inte mycket till hjälp!

Det blir till att göra en jigg. Hittar inte den jag gjorde för länge sedan, men skall försöka att rita hur det på ett enkelt sätt att fixa till vinklarna.
Stefan - Modellbyggare

Att rita i Paint blev inte så bra, här kommer dock ett försök!
Det skall föreställa en skiva med hål i där man kan stoppa i axeltappen. En bit ut på skivan sitter det en vinkel som bladet kan luta mot. Limma ett blad i taget och vrid sedan på axelen för nästa blad som skall monteras. Hör av dig om det låter allt för luddigt.
Stefan - Modellbyggare
Tack för tipset Stefan! Ska försöka göra en sån jigg!
Borde ju bli bättre än att höfta!