Tornado IDS Tiger Meet - Revell 1/144

Det här ser bra ut Håkan!
Att få dit bälten kan väl sägas vara rätt tålamodsprövande, och de sju dekalerna till instrumentpanelerna var inte helt lätta heller!
Cockpiten behagade flytta sig då jag inte hade en hand över till att hålla den också, men till slut kom dekalerna på plats!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

#5: Ja, du har ju fixat till det lilla pysslet riktigt snyggt.
Fler bilder kommer så fort jag fått stolarna på plats!

#7: Det ser jag fram emot.
Tack för kommentarerna ElLobo! Lykades visst missa att du skrivit igår när jag gjorde inläggen!
Om nu Gatorlimmet gjort sitt så har stolarna fått varsitt litet handtag också! Blir nog svårt att göra ränder i svart och gult dock! 

#5: Det där ser ju sjukt smått ut, bälten på stolarna och allt har du lyckats bra med. Ser framemot fler bilder :p

Håkan, som sagt; himla fint med dessa små detaljer i cockpit! Och kul att du bygger i 1/144; visst var detta födelsedagspresenten? Jag brukar sätta fast detaljer som ska målas eller få dekaler med lite häftmassa mot underlaget. I vilket fall, kul att se detta projekt!
Yngste sonen i huset hos mina föräldrars sommargrannar är Tornadopilot, faktiskt så flyger han just IDS vid JaboG. 33 "Büchel"! Måste ta och bygga nåt sånt här till honom tror jag.
Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus
Helt otroligt att få till det så där fint i den skalan.
Suveränt bra gjort/MVH Lennart
Tack Byman, Peter och Lennart! 

Visst är det födelsedagspresenten! Häftmassa borde jag ju tänkt på, men men nu är det ju fixat iaf.
Hoppas jag får till resten bra också!

Pilligt värre! Men det där har du fått snyggt!
Tack ElLobo! 
#17 Ser helläckert ut! Häftigt i den skalan.
Det ser bra ut det småttiga i cockpit. Du fuskar väl inte med dekaler till tigerränderna utan det blir väl frihandsmålning istället? 
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus
Tack Anders! 
Nu är cockpiten monterad på plats! Fler bilder kommer senare!

Nu syns det tydligt vad det kommer att bli, bra jobbat!
Stefan - Modellbyggare
Tack Stefan! 
Lär väl inte slippa undan spackel och slipning på den här heller, men det verkar vara rätt minimalt!