min första dioarama klar
Lyckad premiär! Gissar att du haft kul..?
det har jag,det är ju kul att lära sig.
www.bosnafly.n.nu

Kul att se den färdig. Det blev ju bra det där.
Ser ju inte alls dumt ut. Grattis och lycka till med nästa!!
Trevligt dio bosnafly. Kul att se en helikopter i ett dio.
Magnus
Fint dio Sani! Alltid kul när man får nått klart!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
en underbar känsla,ta hem nåt färdigt o visa frugan TITTA DEN ÄR KLAR NU
sani
www.bosnafly.n.nu
Jo, det kan jag tänka mig! Min tant säger oftast typ "jaha!"
Min säger ofta "men det blev väl fint"
Magnus
Riktigt snyggt, Sani och hoppas att frugan blev nöjd också 
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus
frugan?hon blev nöjd men inte av dioraman,heheeheh
sani
www.bosnafly.n.nu

Fränt…
Är det helikoptern du hade med i Locketorp ???
ja visst är det den,äntligen blev den klar,varje gång jag förbi vitrinskåpet så måste jag titta på den och beundra lite…eheheh,gör ni andra så oxå?
sani
www.bosnafly.n.nu

Snyggt!

Snitsigt!
Vilka modeller är det? Ser ut att vara 1/35, vilket borde gra det till en ganska mäktig pjäs!
Det blev ju kanon Sani ditt första dio 

Snyggt bygge Sani!

#19: Här är bosnaflys byggtråd:

Snyggt bygge! Jag gillar det här med att hålla plattan till ett absolut minimum och inte vara rädd för att låta delar av modellen sticka ut utanför. Vad blir nästa diorama?
/Jens
Det blev snyggt detta Dioramat!
Gillar att det är en helikopter, då man inte ser dom så ofta.
Snyggt !

Snyggt! Visst är det en härlig känsla att titta lite extra på sitt färdiga verk, när man nu för en gång skull känner att man är färdig
.

Kul att se helikopterbygget du jobbade med på Locketorp! Det blev kanonsnyggt! Vad blir nästa projekt?
tack för alla fina ord.nästa projekt är att bli klar med loket jag har,men helikopter dion var mest att lära mig,testa saker olika teknink,har planer på att köpa en MI-8,rysk helikopter som bosniska flygvapen har i skala 1/35,men den är väldetaljerad och svår men snart så ska en sådan inhandlas.har även planer på en ombyggd T55/hellcat.
sani
www.bosnafly.n.nu

Riktigt snyggt! Ger stark "we where soldier" känsla.
Blir mer och mer sugen på dioramaprojekt.
¤28
det ger den faktiskt,
sani
www.bosnafly.n.nu
Snyggt dio, Lennart

Tuff huey! 
Och lite ovanligt dioramatema (är det Balkankonflikten 1992?).
En sån helikopter har jag på önskelistan. Vad gillar du den revellmodellen Bosnafly?
ja,precis balkankonflikte där,men tyvär så hade de inte dessa huey under kriget utan fick de `96 först men men,man får bygga så som man vill eller hur?detta var en gammal revellbyggsats från ´`80 talel så passformen men det gick ju att bygga,hittade den för 80kr ikl frakt på tradera för länge sen.skulle vilja bygga en nyare som byggsats men de kostar lite för mycket i den skala.
sani
www.bosnafly.n.nu

Tackar för svaret Sani/bosnafly! Vilket fyndpris! 
visst var det det.ibland gör man riktiga fynd enda felet var piloterna,riktig dåliga var de men efter facelift o fettsugning och lite spackel o färg blev de bra
sani
www.bosnafly.n.nu