Tanka en pansarvagn?

kolla bak tror jag. brevid vinchen..eller mellan bärhjulen.. Jag ska kolla upp mer innan jag öppnar munnen här nu känner jag. Återkommer.

Jag skall ta och kolla sprängskisserna i min panzer 4 bok (Spielbergers "Panzerkampfwagen 4 und seine abarten"), återkommer!
edit
Bläddrar här, har inte hittat rätt än, men vatten och olja fylls på genom att öppna högra motorluckan på en panzer4 (enligt spielbergerboken). Det finns 2 oidentifierade stora lock till, känns som nån av dem där måste det vara. Möjligen leder det yttre locket där till samma tank jag ser inne i luckutrymmet.
3 bensintankar, sammankopplade har den också! 
edit
Nähä, jag hittar inget i Spielbergerboken. Sett många bilder där nu på panser 4or som inte har nån lucka dårbak, utan extrapansar, zimmerit, hjul och grejer. Gissar att luckan är ett tanklock, som bara vissa modeller hade. Verkar lite farligt att sätta en lucka rätt in till bensintanken i rumpan på en pansarvagn, men just IV/70 skulle väl ligga och lurpassa, så det kunde ju funka på den kanske? Luckan verkar ligga exakt rätt för den (om jag fattat rätt) första cylinderformade bensintanken, av 3, sen 2 till brevid ammunitionen inne i stridsutrymmet (om jag fattat rätt då).
Lycka till!

Kan det här hjälpa lite?
En bit ned på sidan finns en bild och texten: "The crew of a Panzer IV from the 2nd Battalion of the 3rd Panzer Regiment, busy refuelling. To do the job the men had to remove one of the side "skirts"."

Här är en modell som ska föreställa refuelling, svårt att se detaljerna bara
Bild 24 och texten till den kan kanske vara till hjälp:
http://www.militarymodelling.com/news/article.asp?a=3219#
Edit.
Här är en bild från Dragon's byggbeskrivning till Jagdpanzer IV A-0. Den visar att Panzer IV chassit dom använder måste modifieras genom att skära bort tanklocken och montera nya på annan plats. A-0 var väl en prototyp eller förserievagn men det borde vara samma för senare vagnar också
Här är beskrivningen till deras Jagdpanzer IV L/48 också. Det verkar vara samma sak där.
Det finns ju en högre variant av Jagdpanzer IV (Zwischenlösung?).
Jag läste att man använde standard Panzer IV till den och pga bränsletankarna så var man tvungen att göra överbyggnaden högre. När jag läste noteringen om att lyfta bort sidoplåtarna i posten ovan så kom jag ihåg detta och visste vad jag skulle leta efter. Hjärnan går lite trögt när man är förkyld.

TUSEN TACK FÖR HJÄLPEN!
. Nu kan jag fortsätta bygga. Resultatet visar jag här i forumet längre fram.
TACK från Magnus