nu ska jag börja gå
nu så får jag börja leta efter andra alternativ till bilen,ex cykel och att gå mera under ca 2-3 månader medan körkortet ligger och vilar hos farbrorblå………..
nu blir jag mijlövän istället
sani
ps. ska passa på o åka till hobbia o handla lite färg innan bilen ställs av……
www.bosnafly.n.nu

Ajdå !!!!! 
Har det hänt nåt tokigt ???? 
Kört för fort? Inget kul att vara utan kortet kan jag tänka mig!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Ajaj, försvann det i bara farten?
Stefan - Modellbyggare

Aj då Sani!! Har du haft blyfot?
Aj, taskigt läge Sani. Får väl glädja sig med att hälsan och miljön blir bättre. Och att du kan lägga bensinpengarna på modeller istället.

Annars får du göra som grabben min han tog moppekort idag!
Nya regler på gång i oktober blir det samma som för lätt-mc på Eu-moped…
min dotter lär inte bli glad när hon inser det, Dax för henne nästa år.
Japp du skulle haft förarbevis för moped, då hade inte länsman kunnat tagit kortet - inte ens om du kört full! Tråkigt att bli av med körkortet, men hoppas du tänker på hur hårt du pressar högerfoten i framtiden 
//Marcus
jag har varit o handlat lite,köpte lite färrg o en modell,ja stefan den tappade jag i farten,hehehehe,men vad göra,inget sura över mer,tänka på miljö ja jonny men köpa fler modeller,vågar jag säga det till henne?3400kr ska betalas inom 2 veckor……..
sani
www.bosnafly.n.nu

#8 Det är väl bara att krypa till korset och erkänna, förr eller senare så lär hon märka att du inte får köra!
Hoppas att det löser sig för dig!
Stefan - Modellbyggare
hehheheh,hon var ju med……
alla kör ju fort här sa jag
alla åker inte fast svarade han…..
www.bosnafly.n.nu
Det var en spydig jäkel du råkade ut för.
han gjorde inget fel,det råkade bara vara jag som hade lite otur men men,se upp alla ni andra,polisen behöver extra resurser,och det är vi som ska se till att de får de extra resurser…..
sani
www.bosnafly.n.nu
2 tips När man tappar limtuben på golvet i bilen så stanna och torka upp direkt annars kan pedalen fastna. Jag har å andra sidan problem med att den inte är smord. Den går inte tillbaka när man trampat ner den.
och bilden
Den går inte för fort och det finns plats till hur många modeller som helst 
Se det positivt du fick inte ta om kortet iallafall
¤13
en flakmope,den skulle jag ha nytta av?kan man fästa barnstolar på flaket tror ni?2st för barnen sen får frugan trängar på sadeln med mig….'
www.bosnafly.n.nu
Det går säkert
Jag har sett hela familjer 2 vuxna och 4 barn på flaket i Göteborgs Skärgård med flytvästar och öskar och grejor 
Det är mest frågan en fråga om hur fort det går