Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettutanför-ämnet
Läst 769 ggr
ElLobo
0

Möte på kafé

I eftermiddags hade jag ett mycket trevligt möte med Roca och hans familj på ett av Härnösands kaféer. Vi satt och fikade och hade ett trevligt samtal där huvudingredienserna var plastmodellbygge, planerade byggen och olika intressanta flygplansprojekt.

Tack för en trevlig stund Peter! Hoppas det blir fler gånger!

[Tunnan]
0

Lät ju mysigt det där. Flört

Du får gärna komma ned hit också om du vill.
Vi kan sitta nere vid Dalskärs camping och ta en kall öl på deras servering.
Fins pooler där också, så man har fint utsikt  Tungan ute

ElLobo
0

Det här är ännu ett exempel på hur bra det kan vara om ni går in på era profiler och lägger dit hemorterna. Glad

Eftersom många av oss är ute och far land och rike runt så kan man ju träffa varandra och kanske fika ihop en liten stund.

Och meddela gärna mig, StefanW eller någon annan av medarbetarna era e-postadresser och telefonnummer. Man vet aldrig när man kan behöva kontaktuppgifterna. 

modellbygge.ifokus@gmail.com kan ni använda för att skicka e-post till mig.

ElLobo
0

#1: Jag ska komma ihåg det där nästa gång jag är nere i era hemtrakter. Låter mycket trevligt!

[Tunnan]
0

Visst gör det.
Sen kan man åka båt över till garpens Fyr, som ligger på en liten ö ute i Kalmar sund.
Där finns det hotellröelse med övernattning och god mat

Roca
0

Tack ska du ha själv Mikael! Det var kul att träffas och utbyta idéer och planer och helt enkelt få träffas personen "bakom" så att säga! Säg bara till nästa gång du är på väg norrut, och så kan vi ju kolla in min bygghörna nästa gång. Nu är jag just tillbaka efter en härlig dag i sommarstugan och har just börjat måla och bygga på mina två bidrag till GB 11, P-40n strax klar, hoppas man hinner innan Parlamentet börjar :)

Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus

ElLobo
0

#5: Absolut! Jag lovar att höra av mig. Bygghörnan ser jag fram emot att få se.