KV-8 Flamethrower tank
Har knåpat lite med en KV-8 från Eastern Express och lite figurer från Zvezda
Magnus
Jag blir inte klok på hur man får in fler bilder i samma inlägg…….
så jag får väl göra så här.

Mycket snyggt bygge!
När det sedan gäller att lägga in flera bilder, så ska det fungera genom att välja Hantera inlägg, sedan välja Redigera inlägg och vid Bifogad fil klicka i rutan Ta bort nuvarande fil och sedan välja Spara. Sedan gör du om proceduren och väljer den här gången Ladda upp ny fil och väljer önskad bild, varefter du Sparar och sedan lägger in bilden i inlägget som vanligt. Och så fortsätter du …
Detta är åtminstone om man använder Internet Explorer, om man använder Firefox eller annan webbläsare kan det fungera lite annorlunda men det har jag ingen koll på själv.

Mycket snyggt säger jag också. Bra liv i diot. Det är lite "action" i det!

Ojj vad snyggt du fick till det där. Väldigt imponerad
.

snyggt va ordet grymt ett annat mer sådant gärna lite bilder under processen hur man får fram ett sådant fint resultat.
Dax för en utbildning serie för oss halvamatörer.
Kul att det uppskattades, alltid trevligt med lite beröm 
Jag har gjort en tråd på IPMS Göteborg där jag beskriver lite vad för grejer jag har använt. Tråden finns på http://ipmsgoteborg.clubdiscussion.net/militart-f2/kv-8-flametrower-tank-t337.htm
Sen finns det lite fler bilder på
http://hobbyhrnan.forum24.se/hobbyhrnan-about59.html
Hoppas ni kan hitta nåt matnyttigt.
Magnus

Åh, mycket maffigt! Visst byggde du T34:an med besättningen som tar sig ut också? Isåfall ser jag ett litet rysstema här. 
Allt är mycket fint, men det som impar mest på mig är alla figurerna, mycket fin hudfärg och de ser väldigt verkliga och livfulla ut under framryckning. 

Härligt bygge!
Klart snyggt!
Trevligt dio Magnus! Like it!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Mycket fint diorama! Fantastiskt välgjorda/målade figurer med mycket action! Bra gjort!
Pontus

Håller med resten av gänget,toksnyggt.
Ja den har du fått otroligit fin Magnus 
Lyfter på hatten för detta bygge..
Henke

Snyggt bygge, dom där stackars sjömännen blev landkrabbor, måste nästan vara förnedrande att få en sån position.
Tack alla för era kommentarer och glada tillrop
det är sånt som gör det värt att fortsätta bygga.
Magnus

coolt! gillar ungefär precis allt med den. SPECIELLT att den kör utanför skyllten. Det fick mycket liv! Snyggt!
mvh Hampus
Mycket vackert!
Det var grymt fint !!
Du kan ju få måla lite gubbar till mitt diorama om du vill 
Blir nyfiken på vad mer du har gjort för något .

Ruskigt snyggt! Helt underbart hur du fått till larvfötterna som hänger ut utanför själva dioramat. At det är rysstema gör ju inte saken sämre :)

Kan bara hålla med alla andra! Grymt snggt!
Finemang!
Tack ska ni ha.
Magnus

jättesnyggt !!