Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettpansar
Läst 1401 ggr
Pajje
0

KV-1

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Halloj!

Slänger in lite bilder på KV-1:an jag gjorde klar ikväll. Har gjort den ordentligt ärrad efter granatträffar samt artillerisplitter.

Pajje
0

en till

Pajje
0

och en 3:e

T-34
0

Snyggt Pajje. Är det en Trumpetermodell?

Magnus

Azgaron
0

Snyggt bygge Pajje! Ser välvädrad ut!

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

WilcoX
0

Den har fått mycke stryk men överlevt Glad

Snygg!

PonCar
0

Ja det syntes att den har vart med ett tag… Riktigt snygg modell!

Pajje
0

Det är en Tamiya-modell jag hittade i en liten leksaffär nere i Skåne, gav 198:- för den, tyckte jag var helt ok. Krävdes lite spackling på eldröret, dieseltunnorna samt baksidan på tornet, men annars så passa det ihop bra.

Dock är det lite trist att bandet är helt platt på insidan, samt att det var en aning kort. för att få ett bra "häng" på ovansidan fick jag dra och tänja det på undersidan istället, men det gick det med!

Intressant var dock att det fanns hållare för batterier i chassiet, så uppenbarligen finns den som variant med motor till. Noterade urtag för drivaxel i drivhjulen samt lager till alla bärhjul och spännhjul.

Tack för komments, bugar och bockar!

/Pajje

panther11
0

Mycket snyggt! Har spanat in kv-1'an fast en Trumpeter. Man blir bara mer sugen nu!

[Tunnan]
0

Vad i skåne hittade du den affären ??? Tungan ute

Mycke snyggt bygge Pajje

Pajje
0

En lite leksaksaffär i Tomelilla som heter Alfs Leksaker, har funnets hur länge som helst. Han hade en hörna med en del modeller, bla en typ VII ubåt i skala 1:72, den var jag lite sugen på faktiskt…

[Tunnan]
0

Oki.
Då får det blir en sväng dit i sommar Flört

[Tunnan]
0

Kollade på hitta.se vad affären ligger, men det kom inte fram nått tyvärr.

ElLobo
0

#12: Pssst …

Alfs leksaker

[Tunnan]
0

Tackar Tyst

ElLobo
0

Flört