Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettföreningar-i-sverige
Läst 688 ggr
MattaP
0

Örebrogänget

Nu börjar det bli dags igen. Jag kommer att vara i lokalen på Söndag från kl 12 om det är någon som är sugen på att komma dit.

Ha en bra dag

Mattias

JaguarMkVII
0

Skall ta en förhandling med Högre Beslutande Instans så hör jag av mig. Är bortrest denna vecka så det känns lite osäkert.

Jens

MattaP
0

Ingen mer som är sugen??? Väldigt dåligt med svar denna gång?

Vet att "skallerorms mannen" ska komma denna gång.

ElLobo
0

#2: Det ser lite trångt ut för min del den här gången, så jag lovar inget. Dock skulle det vara väldigt roligt att få en byggdag igen.

Raldor
0

Tyvärr. Vi har fullt upp med 1/1 bygge i helgen. Det ska byggas gjutform på 200m x 20m. Det är startänden på den nya banan som ska gjutas.

För vår del så kommer det att vara tjockt till tidigast slutet på Maj.

http://www.shra.nu/home.html

ProMod
0

Jag beklagar MattaP, men tyvärr så är jag tvungen att avstå denna gång…

Precis som Raldor skriver i föregående inlägg så har vi fullt upp med att bygga dragracingbana i helgen och det kommer att dröja ett tag innan en annan har tid o möjlighet att åka på byggmöte en månad framöver…

MattaP
0

Det är helt ok att man har annat som är viktigt i livet vilket jag är den första att skriva under på. Det enda jag ville var att få en uppfattning om hur många vi skulle bli.

Tackar grabbarna för svaren och önskar lycka till med bygget…

Jag återkommer med rapport om hur det gick och om jag tar några kort kanske du ElLobo kan hjälpa mig att lägga upp dom?.

Ha det underbart vi ses och hörs.

ElLobo
0

#6: Klart jag hjälper dig med fotona!

ProMod
0

Ha det så trevligt ni kan ha utan oss andra…

Vi får ta igen det lite senare…

JaguarMkVII
0

Jag skulle kunna tänka mig en kväll i veckan som kommer i stället. Kan det vara nåt? Jag är sugen på bygge i grupp. Kom hem från en jobbtripp för en timme sen och inser att grabben ägnar sig åt fullt utvecklad magsjuka vilket gör att alla sociala aktiviteter i helgen är inställda….

/Jens

MattaP
0

Om grabben har magsjuka är du inte välkommen :) inget man vill ha jue.

Säg till när du kan får vi se om det går att lösa.