Äntligen!
Ja, så har man då knallat över det magiska 10 000-poängsstrecket och alltså uppnått Topas.
Kul? Javisst.
Men har det någon betydelse? Inte tycker då jag det!
Det är bara att hoppas att man har bidragit med något, för jag kommer att fortsätta göra inlägg och artiklar när jag tycker att jag kan tillföra något.
Oavsett om jag får poäng eller inte.

Grattis El lobo, Det är inte så att man når ett högre medvetande likt Nirvana när man kommer upp på den nivån?

Stolt gråsten… som vanligt.
Hasse - Medarbetare på Modellbygge iFokus

vill tro dig 

#1: Tack! Tror jag … 
Inte vet jag om jag har det roligare nu än tidigare men i alla fall. 
Nu när de ändå ska hålla på att räkna poängen så kan man ju försäöka glädjas något åt det trots allt.
Och känn er inte avundsjuka på något sätt utan fortsätt bara att skriva inlägg precis som vanligt. Det är de som gör att sajten lever.
Bah! Jag stod ut en vecka med stenskräpet. Sedan Adblockade jag dem.
Tröttnade på att inte se namnen på användare med namn längre än 6 bokstäver då de inte lyckats koda så att det fungerar i Firefox.
Visst är du värd det jobbet du lägger ned, men då handlar det om kvalitet och inte kvantitet, så vassego. Här har du dina väl förtjänade stenar.
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

tycker kroppen ser lite odetaljerad ut. Och Jag har svårt att identifiera frisyren på huvudet? Australiensisk punkare under Battle of the bulge?
Annars helt ok. 3 av 5 humbrol burkar.
Haha ja det där var ju en fin present Sau.
Hmm kanske lite dyrt att skicka iväg
Grattis föresten till din sten ElLobo 
#6-7 Nä, honom skickar jag inte iväg utan ElLobo får nöja sig med den digitala 2D-produktionen.
Den består av endast naturtrogna Östersjöstenar och finaste Blekingetång och sådant måste säkert förtullas om de ska upp till de trakterna. De röker ju vad som helst där uppe. 
Janne - modellsamlare & medarbetare på Modellbygge iFokus

Låter som någon har glömt plasten hemma när han var vid östersjön..

#5: Tack gullet! Du är då för snäll! 
#8: 
Grattis ElLobo! Skönt att det inte är med spam du kommit dit iaf!
Tycker inte att poängsystemet gagnar nån, och att resurerna kunde läggas på annat tex bättre funktionalitet istället!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Grattis från mig med…
#11 Jag håller med dig fullständigt Azgaron…Lägg resurserna o energin på nåt vettigt istället…

#11 och #12: Det finns ju andra funktioner jag hellre hade sett än den här funktionen med poängstenar …

Vi är nog många som tycker likadant om det här systemet…

#14: