länk till bilbygge
Satt och slösurfade och träffade på detta forum och just denna tråden handlar om en Chevy 57, finns nog en del att ta åt sig på dessa sidor (jag har bara kollat bilderna i just denna tråden och gillade vad jag såg)
http://cs.scaleautomag.com/scacs/forums/t/23576.aspx?PageIndex=1
Läckert bygge! Vilket j-a jobb han har lagt ner!
Azgaron
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Ja, någe otroligt! Ungefär lika mycket "plocke pinn" som den där byggsatsen av hangarfartyget Agaki (?) som var på tapeten här på forumet för ett tag sen.
POntus
Jag är inte mycke till modellbyggare jag samlar hellre men måste börja nån gång vet nån var man kan köpa skala 1/18 bilar ja har tittat lite på internet å hittade the bluemobile bilen kommer från en film som heter blues brothers. Men vet nån var man hittar bra grejor. Har en en MG TC MIDGET som jag olyckigtvis tappat i golvet nåra gånger
dock inte meningen. Men kan nån hjälpa mej skulle bli jätte glad om nån hjälpte mej
Men ja ursäktar att ja skriver här men hittade ingenannanstans att skriva

Ja har man inte jobb så skaffar man sig,,,som dom brukar säga…
Den här killen måste ha för mycket fritid…eller så har han ingen familj, med tanke på hur mycket jobb han har lagt ner o kommer att lägga ner på detta bygge…
Jag är ialla fall mycket imponerad…
Helt otroligit vilket arbete han lägger ned på denna..
Ja han har nog mycke fritid hehe..
Henke

Det finns ju en del som tycker att jag ger mig på att förverkliga en del galna idéer…men den här killen han slår mig med hästlängder…