Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettallmänt
Läst 4206 ggr
Joppo
0

Modellbutiker i Malmöområdet?

Hej! Jag har precis flyttat ner till Malmö pga jobb och ska stanna här några veckor… Tänkte höra lite med er vad det finns för olika modellrelaterade butiker här nere i Malmöområdet… Har själv lyckats hitta till Modelcraft som jag tänkt besöka på Lördag… Dock antar jag att det finns fler ställen i eller i närheten av Malmö? Nån som vet nåt? Jag har bil så ett besök i Trelleborg eller Helsingborg är inte uteslutet…

Mvh Joppo

[Tunnan]
0

Jag känner bara till Hobbyfixaren och skånehobby

leo-
0

minimodeller finns bland länkarna 

jag ringer först eftersom dom har butiken hemma

ElLobo
0

Och så finns bl a Virago Hobby i Höganäs och Minimodeller i Staffanstorp.

ElLobo
0

Du kan alltid kontakta IPMS-Öresund och kolla vad de kan rekommendera. Kontaktman Mats Edholm, 040-23 08 54 (hem) eller 070-456 19 61 (arb).

Hemsida

Joppo
0

Tackar tackar för alla tips… Skrattande

denstore
0

Modelcraft är i särklass bäst.

ElLobo
0

Eurohobby i Helsingborg finns också. Mest MJ, men det betyder ju dioramatillbehör m m.

Joppo
0

#6 Fick också det intrycket när jag stod utanför och dräglade lite i Söndags Skrattande… Vet du om de har Evergreen eller liknande plastdetaljer där?

#7 Tackar ännu en gång Lobo! Min flickvän och min plånbok kommer inte att gilla att det finns så många ställen att besöka…

GeeKen
0

>>  GeeKen - Medarbetare på Modellbygge iFokus

ElLobo
0

#9: För mycket rött? Tungan ute

Host, harkel, pssst … Kolla #0 en gång till … Flört

Joppo
0

Jag tror han menade att jag skulle kolla om de hade Evergreen i sitt sortiment… Alltså som ett svar på nr 8… Fast det kan ju också vara lådvinet som spökarSkrattande Länken var ju onekligen lite knasigt infogad…

ElLobo
0

#11: Ja, med Geekiz så kan man aldrig veta! Skrattande

GeeKen
0

Hoppsan!

Länken är nu uppdaterad.

Flört

>>  GeeKen - Medarbetare på Modellbygge iFokus

[Hayabusa]
0

I Helsingborg finns även Hobbycenter.

/Stefan

Azgaron
0

#9 Skrattande

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!