Uniformsfråga
Var inne på Hannants och letade besättning till mina brittiska (moderna) vagnar, den enda Tank crew jag hittade var en Czech Master Kits som såg hemsk ut, dessutom var det resin.Jag kikade även på israelisk crew från Academy och funderade på, har inte dom samma typ av unifomer som britterna? då borde det ju gå bra att ta dom istället, eller har nån tips om var man kan hitta bra crew till moderna brittiska vagnar? Skalan det är fråga om är 1/35
Värd för Knivtillverkning & Slöjd iFokus
tjena
köp min vagn så får du 1 eller 2 gubbar på köpet,kan titta vad jag har,kan ha amerikanska gubbar,nåt av intresse?
sani
http://modellbygge.ifokus.se/Forum/Read.aspx?ThreadId=30523286-fe9a-44ec-acb3-6255c9f90972
www.bosnafly.n.nu

Nja att köpa modeller för att få gubbar verkar vara en onödigt dyr metod, amerikanska gubbar verkar det inte vara någon brist på så dom köper jag nog på Hannants när jag tagit reda på hur många och vilka tidsperioder jag kan behöva, moderna britter är däremot en sällsynt vara
har tre st som ligger i den byggsatsen,kan ta kort om du vill o lägga upp här.
sani
www.bosnafly.n.nu

Var inne på den där länken och tittade, den enda vagn jag såg var en Koreansk, där kan man väl knappast hitta britter?
har flera gubbar,inga skillnader mellan dessa.
sani
www.bosnafly.n.nu

#6: Nej, dom där var Verlindens, lite väl rumphuggna, gillade dom inte, det blir nog Academys israeler i alla fall, dom var fina