Modellbygge iFokus

Modellbygge

Etikettnyheter
Läst 1017 ggr
denstore
0

Eldrör från Master

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Jag hoppas ni har kollat in den här nya tillverkaren! Attans vilka fina prylar de har! Jag fick leverans med pom-pom-eldrör till min Prince of Wales häromdagen, och man blir helt chockad över hur små de är. Måste köpa liten borr….

Finns på master-model

denstore
0
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

En bild till!:

johannespanzer
0

huva, ångestskapande smått… Skrattande

denstore
0

Det sjukaste var när man fick dem. De är förpackade i tjugopack. Jag trodde först de hade glömt lägga i dem, men så hittade jag något som såg ut som metalflis längst ner i plastfickan. Skrattande

Men kolla in deras eldrör till flygplan i 1/48 och 1/32 också. Attans snygga.

TommiN
0

mmm,vill haa!!Glad

denstore
0

De har allt från huvudartilleriet över till sekundär, och ner till 25mm luftvärnseldrören till din Kongo…. Glad

TommiN
0

Huvudartilleri till Kongon har jag redan i metall,men däremot så allt annat..Oskyldig

Azgaron
0

Fina pipor de hade! Kan ju vara värt att kolla på ifall man vill piffa upp nån Spitfire eller så! Hade gärna sett pipor i 1/32 till Typhoon!

Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

[Tunnan]
0

Det var mycke godsaker på den sidan.
Tack Magnus. Flört

denstore
0

Finns intresse för att handla dessa genom svensk handlare? Jag funderar över att ta in ett gäng, efter att ha pratat direkt med Master Model.

denstore
0

Jag har snackat med Master om att plocka hem deras grejer, så om någon vill ha något i första beställningen, så bara säg till.

Prisexempel är:

1/48 Spitfire eldrör: €9.90

1/350 Huvudartilleriet till King George V (10st) €15.60

Detta är priserna här i Sverige, och om inte posten krånglar för mycket, så blir ju bara inrikesportot någon tia.