Eldrör från Master
Jag hoppas ni har kollat in den här nya tillverkaren! Attans vilka fina prylar de har! Jag fick leverans med pom-pom-eldrör till min Prince of Wales häromdagen, och man blir helt chockad över hur små de är. Måste köpa liten borr….
Finns på master-model

huva, ångestskapande smått… 

Det sjukaste var när man fick dem. De är förpackade i tjugopack. Jag trodde först de hade glömt lägga i dem, men så hittade jag något som såg ut som metalflis längst ner i plastfickan. 
Men kolla in deras eldrör till flygplan i 1/48 och 1/32 också. Attans snygga.

mmm,vill haa!!

De har allt från huvudartilleriet över till sekundär, och ner till 25mm luftvärnseldrören till din Kongo…. 

Huvudartilleri till Kongon har jag redan i metall,men däremot så allt annat..
Fina pipor de hade! Kan ju vara värt att kolla på ifall man vill piffa upp nån Spitfire eller så! Hade gärna sett pipor i 1/32 till Typhoon!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!
Det var mycke godsaker på den sidan.
Tack Magnus. 

Finns intresse för att handla dessa genom svensk handlare? Jag funderar över att ta in ett gäng, efter att ha pratat direkt med Master Model.

Jag har snackat med Master om att plocka hem deras grejer, så om någon vill ha något i första beställningen, så bara säg till.
Prisexempel är:
1/48 Spitfire eldrör: €9.90
1/350 Huvudartilleriet till King George V (10st) €15.60
Detta är priserna här i Sverige, och om inte posten krånglar för mycket, så blir ju bara inrikesportot någon tia.