Bf 109E-1 Eduard 1/32

Och ett ark med småtexter o.dyl. Och ett litet förtryckt maskeringsark till huvdelarna.
Det medföljer dekaler till fyra märkningsalternativ och dom är tryckta av Cartograf.
So far so good, har börjat plocka ihop lite bitar till cockpit och så långt ser det riktigt bra ut. Kommer lite mer bilder senare.
PeO

Väldans fin modell Pelleb! Den ser ju hur genomarbetat ut som helst! Ska bli kul att följa det här bygget!
den gillar jag,var köpte du den då och vad kostar den?
sani
www.bosnafly.n.nu
Den modellen ser ju himla trevlig ut! Ska bli kul att följa det här bygget!
Hmm, ser inte bättre ut än att jag nog får ta och investera i en sån här modell farmöver!
Håkan, medarbetare på Modellbygge iFokus!

Skala 1/32 med etsark… hmm, det kan bli hur fint som helst!
Lycka till med bygget!
Stefan - Modellbyggare

#15 Tackar, det ser bra ut när man tittar på delarna. Det stora testet kommer när man börjar bygget på allvar 
#16 Jag köpte min på Rebell Hobby, jag har sett priser på mellan 475:- - 525:- beroende på vilka handlare man kollar.
#17 Det är bara att köpa
den ser väldigt bra ut, så här långt…
#18 Lagom mycket ets, det behövs inte mycket mer tycker jag. Man kan nog använda alltihop utan att få nervsammanbrott
Vad är fotoets?

#20 fotoets e metal som du kan böja väldigt lätt och anses vara fint att ha på sina byggen. brukar följa med i Dragon´s sataser.
//AlliN

Ojojoj, vilken läcker modell!
Lägg ut bilder under byggets gång är du snäll.
Lycka till och håll nu tungan i rätt mun!

Tjusig modell!
Tycker det ser lite lustigt ut med "cykelkedjorna" i cockpiten, liksom lite no nonsens här är det funktion som gäller inga frökenfasoner med designade mugghållare och stämningsbelysning i kupén.
Skapligt stor kärra också i den skalan, ser fram emot lite färg på alltsammans.

Håller med,ska bli kul att följa utvecklingen av denna bygge,FE-detaljerna till cockpiten såg fina ut.

Fantastiskt fin modell och bygge! Lycka till!
Peter - modellbyggare & sajtvärd på Modellbygge iFokus

Vackert!
Skall den bli flygande eller stående?